Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Wat een prachtige foto's! Heb zelf ook jarenlang met een 300mm lens op ijn camera rondgesjouwd om roofvogels te kieken. Buizerds blijven meestal zitten zolang je in beweging blijft, maar vliegen op zodra je stopt. En de hele dag in een camouflagetent zitten is niets voor mij Zo mooi als jouw foto's heb ik er maar weinig!
Ik zit niet in een camouflagetent hoor , ik rij gewoon in de rondte en zet op de foto wat ik tegenkom, de buizerd zag ik vanmorgen al zitten en ik wacht dan tot er een andere auto komt langsrijden en dan parkeer ik even verder in de berm, maar ik zag al dat de buizerd al zijn aandacht bij het muizenvangen had en dan lukt het ook wel vaak.
Het beest zat in het gras.. En dan stijgen ze niet zo snel op. Dumas rende voor mij uit het veld op en zag 'm. Ik zag het pas toen Dumas aan de pootjes zat. Gelukkig ging het beest al omhoog en volgens mij was er geen schade. De buizerd zat daarna in een boom en volgens mij heeft ie een ander plekje gezocht...
Het is niet voor niets dat ze normaal op een paaltje zitten. Ze moeten zich iets laten vallen om vaart te maken...
Mooi!
Ik wist niet dat je ook zulke witte buizerds hebt.
Dacht ik laatst toch een hele bijzondere roofvogel te hebben gezien (zo licht van kleur, bijna zo goed als wit) zal het wel zo'n lichte buizerd geweest zijn.
Machie schreef:Het beest zat in het gras.. En dan stijgen ze niet zo snel op. Dumas rende voor mij uit het veld op en zag 'm. Ik zag het pas toen Dumas aan de pootjes zat. Gelukkig ging het beest al omhoog en volgens mij was er geen schade. De buizerd zat daarna in een boom en volgens mij heeft ie een ander plekje gezocht...
Het is niet voor niets dat ze normaal op een paaltje zitten. Ze moeten zich iets laten vallen om vaart te maken...
Hij zag ws een muisje, en zag Dumas te laat, gelukkig is het goed afgelopen
Ik zie ze best regelmatig in het gras zitten, dan is de eerste vangst mis, en dan blijven ze op de grond rondzoeken.
Rami schreef:Mooi!
Ik wist niet dat je ook zulke witte buizerds hebt.
Dacht ik laatst toch een hele bijzondere roofvogel te hebben gezien (zo licht van kleur, bijna zo goed als wit) zal het wel zo'n lichte buizerd geweest zijn.
Ik wist dat ook niet tot ik begon met fotograferen, maar dan nog ben je wel verbaasd als je zo'n hele licht ziet
Paar weken geleden nog een buizerd moeten vangen met mijn tuinhandschoentjes aan. Suus had er een in de bosjes gevonden met, blijkbaar, een gebroken vleugel. Ik deed het heel eventje in mijn broek toen ik vroeg aan de medewerker van de dierenambulance of hij nog tips had voor het vangen en ik als reactie kreeg; "heel goed oppassen voor de klauwen" ok, bedankt
www.vogeldagboek.nl , nope is geen spam. Ik ken die hele man niet. Die man van die website maakt top foto's van vogels in zn eigen gebiedje. Je kunt je op die site inschrijven - heb ik gedaan - en dan krijg je om de drie dagen een paar foto's in je mailbox.
Don’t argue with idiots because they will drag you down to their level and then beat you with experience. —Greg King