Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Het jongste grut

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

chrico
Zeer actief

Het jongste grut

Ongelezen bericht door chrico »

Van oud (4 maanden) naar jong (1 dag) :mrgreen:

Heksje, alhoewel madam allang geen heksje meer is maar een heerlijke kroelkip :I: Ik hoop dat er iemand net zo verliefd op haar word als wij en zij naar een nieuw huisje kan.
Afbeelding

Thor, een giga banjer die iedereen omkoopt met die gekke bekken van hem. Ietwat lui (moet daar nog steeds aan wennen :mrgreen: ) en gek op zoonlief waar hij de halve dag bij in de buurt is.
Afbeelding

Mams en Ukkie. Zij kwam vandaag binnen en is meegegaan naar huis. Weet niet zo goed wat zij met het Ukkie aanmoet, heeft geen melk nog dus het Ukkie krijgt de fles. Mams is mee omdat ik ergens hoop dat zij het oppikt, de productie op gang komt en zij het uiteindelijk zelf kan. Onder begeleiding ligt het kleintje bij haar.
Afbeelding
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Re: Het jongste grut

Ongelezen bericht door fenneke »

wat prachtige katten
de bovenste is net de kat van mijn dochter

en ach die laatste foto , een mooi rood kitten en mams met die oogjes .
hopenlijk komt het goed met haar :I:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:I: oooh, wat een heerlijk ukkie.

:mrgreen: Als ik nou niet zelf een moe gerend ukkie op schoot had liggen zou ik erg jaloers zijn.

Mijn Poezeke is als flessekindje prima opgegroeid. Wel zwaar en voor hem ook moeilijk de eerste 5 weken, maar daarna heeft hij de schade snel in gehaald en ruim 4 jaar later is het de stevigste (en braafste) die hier rond loopt :wink:
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Ah, daar wordt je verliefd op!
chrico
Zeer actief

Flessenkinderen kunnen erg leuke katten worden uiteindelijk. Hier helpen de anderen katten mee dus qua contact komt het kitten niets te kort en het flessen, het kost je je nachtrust maar dat neem je voor lief als het allemaal goed gaat. Moeders is nog wat van slag maar ligt nu heerlijk te slapen.

De twee andere draken gaan super gewoon. Heksje is een stuk actiever dan Thor :mrgreen: maar Thor weer een stuk klieriger dan haar :LOL:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
dagmar88
Zeer actief

chrico schreef:Flessenkinderen kunnen erg leuke katten worden uiteindelijk. Hier helpen de anderen katten mee dus qua contact komt het kitten niets te kort en het flessen, het kost je je nachtrust maar dat neem je voor lief als het allemaal goed gaat. Moeders is nog wat van slag maar ligt nu heerlijk te slapen.

De twee andere draken gaan super gewoon. Heksje is een stuk actiever dan Thor :mrgreen: maar Thor weer een stuk klieriger dan haar :LOL:
:ok: Zo is het hier inderdaad ook gegaan.
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

kon er maar 1 kitten gevonden worden trouwens?

heeft ze goed geslapen?
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Cos
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer mix.

Ongelezen bericht door Cos »

Thor is leuk !!!
'Anybody who doesn't know what soap tastes like, Never washed a dog.'
chrico
Zeer actief

Cos schreef:Thor is leuk !!!
Die is ook leuk. Zijn hele kop spreekt rottigheid uit. Als er iets kraakt dan staat hij al naast je en klimt via je been omhoog want stel dat het eetbaar is :mrgreen:
Jion schreef:Ik vind vooral Heksje prachtig. Die blik in haar ogen! :I:
Zij is echt heel erg mooi. Vanaf dat ik haar meenam zei ik al van wat een plaatje van een kitten. Niet alleen qua uiterlijk maar ook qua karakter.
fenneke schreef:kon er maar 1 kitten gevonden worden trouwens?

heeft ze goed geslapen?
Ze had er 4 in totaal. Met mams gaat het op zich goed, die word zo weer even nagekeken door de DA omdat ik het idee heb dat zij wat pijn heeft. Gisteravond tijdens het aaien beet zij en was daarna ook even van slag. Daarna ben ik weer bij haar gaan zitten en was er niets aan de hand. Zij rekt zich teveel naar mijn idee (alsof zij krampjes heeft maar het zijn geen weeen want de buik spant zich niet).
Het kitten is net overleden. Het woog 67 gr toen hij hier op de weegschaal ging en om 4 uur vannacht woog hij 74 gr maar voelde wat kouder aan ondanks de warmtemat en kruik. Om 6 uur voelde het nog steeds wat kouder en na de voeding en opwrijven weer terug gelegd. Om 8 uur wist ik het eigenlijk al, toch wat voeding gegeven wat niet echt lukte en weer wrijven en het kitten overleed. Gisteravond heeft hij grotendeels bij mams gelegen en vannacht elke keer voor de voeding en na de voeding en zij gaf hem een poetsbeurt (als ik haar aaide waste zij het kitten). Ik had dus best hoop dat het allemaal goed zou komen misschien op de melkproductie na. Helaas, wij hebben het geprobeerd :(
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
dagmar88
Zeer actief

:(: Ach wat zonde zeg...
*Esther
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door *Esther »

He, getver wat rot. Blijven toch moeilijke dingen wanneer je je zo inzet.
Hoop dat mama snel wat opknapt. Sneu.
Thor is inderdaad een heel lekker ding, eigenlijk moet er nog een serieuze foto bij van hem en geen gapende. Alhoewel dat Thor weergeeft zoals hij is, begrijp ik :wink:
Goed werk daar :ok:
Sekreetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): geen

Ongelezen bericht door Sekreetje »

Wat sneu van het kitten. :-( Maar hij is iig rustig heengegaan. Ik hoop dat mams ook snel opknapt.

De andere 2 kitten zijn werkelijk plaatjes. :I:
chrico
Zeer actief

Het is jammer dat het niet gelukt is maar ik weet dat de kans heel groot is als zij hier komen dat het niet lukt omdat de ukkies vaak al wat achter de rug hebben (geen voeding en warmte de eerste uren). Dit is voor het eerst dat mams ook mee is maar helaas.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
chrico
Zeer actief

Mams lijkt er niet zo mee te zitten. DA kon weinig bijzonders vinden na onderzoek gelukkig. Ze ligt heerlijk onderuit gezakt e vind alles wel best lijkt het
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
dagmar88
Zeer actief

chrico schreef:Mams lijkt er niet zo mee te zitten. DA kon weinig bijzonders vinden na onderzoek gelukkig. Ze ligt heerlijk onderuit gezakt e vind alles wel best lijkt het
:ok: Gelukkig maar. Waar kwam mams vandaan?
Zat net te bedenken dat ons Wiske er bij haar tweede nestje ook geen last van had (1 doodgeboren kitten nadat de DA er geen had gevonden tijdens de dracht).
Maar toevallig werd het kitten geboren tegelijk met dat het 1e (en enigste) nestje van haar dochter uit vloog en 2 kleinkinders naar de buurvrouw gingen.
:mrgreen: Toen heeft kleinzoon nog weken liggen lurken bij oma tot ze hem zat was. En hij dikkertje dap :mann:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”