Hmm deze is wat raar geworden qua kleuren door imageshack.

Moderator: moderatorteam
Marjoleine schreef:Ik dacht, wat doet RR daar??
Mooie foto's!
Ja hé, ik vind het een prachtige fotoTamara. schreef:Wow! Die van Akira knalt wel van het beeldscherm af!
Luna inderdaadJeffy schreef:Luna (toch?) heeft echt een pretbekkie
Het is echt een knap kind, die Carel! Ik vond het wat dat betreft wel jammer dat Luna nogal bezig gehouden moet worden, want Carel is één van de honden die ik graag even uitgebreid had bewonderd.Marjoleine schreef:Ik dacht, wat doet RR daar??
Mooie foto's!
Prachtige foto's! Ik heb ook nog een filmpje maar dat moet ik nog even uploaden, doe ik morgen.Minhie schreef:Ik weet eigenlijk niet van wie die Jack russel is, die kwam elke keer bij mij zittenlief ding!
Nou ik vond het erg gezellig met MerleMaryanne schreef:Prachtige foto's! Ik heb ook nog een filmpje maar dat moet ik nog even uploaden, doe ik morgen.Minhie schreef:Ik weet eigenlijk niet van wie die Jack russel is, die kwam elke keer bij mij zittenlief ding!
![]()
Ik denk dat ze je erg lief vond, Minhie. Die Jack Russell is mijn Merle, en voor mij de liefste hond op aarde. Helaas noemde iemand haar een teckel, daar lijkt ze toch echt niet op hè.
Ja, helemaal eens, vond ik ook al!DanseMacabre schreef:Carel staat er echt op zoals ie is.
*Esther schreef: James
Dat was ikMaryanne schreef: Helaas noemde iemand haar een teckel, daar lijkt ze toch echt niet op hè.
Ja ze is nogal.. vocaalluna2906 schreef: Akira is trouwens een plaatje, maar wat een geluid komt daaruitZelfs Luna was het eerste kwartier dusdanig onder de indruk dat ze zelf gewoon stil was
UiteraardKaiou schreef: En mooie dame Akira, tja, Kaiou was helemaal in love
Foei toch Tiny!! Maar het is je vergeven hoorTiny schreef:Dat was ikMaryanne schreef: Helaas noemde iemand haar een teckel, daar lijkt ze toch echt niet op hè.![]()
Als ik erbij ben hoor je haar ook niet, het begint als ik een stap de andere richting op ga.Lief schreef:Toen ik Akira ontmoette heb ik weinig gemerkt van dat vocale eigenlijk...of valt dat niet meer op op een veld vol poolmonsters?
Maryanne schreef:Foei toch Tiny!! Maar het is je vergeven hoorTiny schreef:Dat was ikMaryanne schreef: Helaas noemde iemand haar een teckel, daar lijkt ze toch echt niet op hè.![]()