Ik dacht altijd dat Minhie een vrouw van middelbare leeftijd was, ergens in de 40 ofzo, maar Minhie is een knappe jonge dame

Hilly was veel groter dan ik in gedachte had.
Henk van Sanne was groter dan ik dacht.
Toots was kleiner dan ik dacht.
Moderator: moderatorteam
Dat heb ik eigenlijk ook wel. Ik had ook weinig verwachtingen van mensen eigenlijk.DeDiana schreef:Ik heb ook eigenlijk nooit zo'n beeld van mensen door het lezen hier, hooguit van de leeftijd.
Inderdaad, echt een pure schoonheid.Mit schreef:Minhie is nog veel beschuitjeswaardiger dan ik dacht![]()
Ja was wel erg sociaal he ik beet niet eensMit schreef:Minhie is nog veel beschuitjeswaardiger dan ik dacht![]()
Voor de rest ken ik al zoveel koppen. Wel voor het eerst langer dan 2 woordjes bij Dees gezeten, het was echt gezellig
Er zat veilig een hele kraam met waxmelts tussentwinkeltje schreef:Ja was wel erg sociaal he ik beet niet eensMit schreef:Minhie is nog veel beschuitjeswaardiger dan ik dacht![]()
Voor de rest ken ik al zoveel koppen. Wel voor het eerst langer dan 2 woordjes bij Dees gezeten, het was echt gezellig
Tiny schreef:Inderdaad, echt een pure schoonheid.Mit schreef:Minhie is nog veel beschuitjeswaardiger dan ik dacht![]()
Minhie dat denken mensen wel vaker hoor, ik kom inmiddels met mijn leeftijd aardig in de buurt van mijn manier van schrijven.
Huh jij bent toch rond de 30? Van middelbare leeftijd dus..Lief schreef:Dan ben ik toch nog blij dat ik er niet was. Want als Minhie al van middelbare leeftijd is, hoe oud moet ik dan wel niet zijn?
Yip, 31 om pcies te zijn. Voor mij niet middelbaar, want ik wordt minimaal 100, dus ik ben pas middelbaar rond mijn 50e.Minhie schreef:Huh jij bent toch rond de 30? Van middelbare leeftijd dus..Lief schreef:Dan ben ik toch nog blij dat ik er niet was. Want als Minhie al van middelbare leeftijd is, hoe oud moet ik dan wel niet zijn?
Hahha ja hoor, veeeeeeel ouder.Lief schreef:Yip, 31 om pcies te zijn. Voor mij niet middelbaar, want ik wordt minimaal 100, dus ik ben pas middelbaar rond mijn 50e.Minhie schreef:Huh jij bent toch rond de 30? Van middelbare leeftijd dus..Lief schreef:Dan ben ik toch nog blij dat ik er niet was. Want als Minhie al van middelbare leeftijd is, hoe oud moet ik dan wel niet zijn?
Maar veeeeeeeeeeeeeel ouder dan jij natuurlijk dus ja, als jij al middelbaar genoemd wordt kan ik vast gaan reserveren in het bejaardentehuis.
Zeker vanaf het moment dat jij de groep in dreigde te schuiven, Twink?twinkeltje schreef:Dat is verschoven van 60 naar 80 hoor alles daar voor is jong is al 3 jaar zo
Een klein pietje heb je vast gelijkLief schreef:Zeker vanaf het moment dat jij de groep in dreigde te schuiven, Twink?twinkeltje schreef:Dat is verschoven van 60 naar 80 hoor alles daar voor is jong is al 3 jaar zo![]()
.