Jacksel schreef:Haha Cara's volgwerk met huppelen
Die foto's vind ik allebei heel leuk - en de honden die erop staan ookAnne&Taar schreef:Grappige foto van een volgende Fenna...

Moderator: moderatorteam
Jacksel schreef:Haha Cara's volgwerk met huppelen
Die foto's vind ik allebei heel leuk - en de honden die erop staan ookAnne&Taar schreef:Grappige foto van een volgende Fenna...
Het is gewoon een hele lieve meid en haar hond kan de hy 5 maar als de snoepjes op zijn is het overrenee-uk schreef:leuke foto's en ook erg leuk: een mens bij de naam toots
je bent totaal anders dan ik me je voorgesteld had, maar dat gebeurt me in 99 van de 100 gevallen dus is niet zo vreemd
tja of hij ooit nog turn doet is nu maar de vraag ik heb wel vaker slechte invloeden op hondjestoots schreef:Twink weet je wat nog erger is.
Thuis aan gekomen nog even aan de rijn toots laten plassen. Maar onze Buurvrouw is gek op Toots. En die vraagt altijd Turn.
Dan moet hij dus eenn rondje draaien. Doet hij altijd zeer enthausiast Maar deze keer gaat hij wel vrolijk naar haar toe.
Ze heeft hem 3 keer turn gevraagt en 3 keer draaide hij zijn kop weg, Laatste keer keek hij er bij van ja daaaag heb genoeg gedaan vandaag pffff. hahahaha.