Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier nog niets ingepakt en nog niet gedoucht, maar dat ga ik nu als de wiedeweerga doen en dan hup, die auto in (met de airco in de hoogste stand)!
Tot straks allemaal!
Korte broek? Ik twijfel nog, ondanks de overdreven temperaturen heb ik de neiging om mn lange broek aan te trekken om niet al te zeer voor schut te lopen
Ik bedoel...spierwitte benen en nog een poedel ook
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Ik denk dat ik de hele dag ga liggen snurken, heb bar slecht geslapen
Ik trek gewoon een 3 kwart broek aan en een topje.
Nu even douchen, laatste spullen inpakken en hup op naar Lieke.
Edit: als we nou allemaal de bikini/badpak/zwembroek mee nemen dan houden we gewoon een beachparty
Laatst gewijzigd door Lisette1985 op 18 aug 2012 08:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Liefde begint met een glimlach, Groeit met een kus, Maar eindigt met een traan.
fes/lou schreef:Korte broek? Ik twijfel nog, ondanks de overdreven temperaturen heb ik de neiging om mn lange broek aan te trekken om niet al te zeer voor schut te lopen
Het gaat niet om voor schut lopen want dat doe je niet, maar nu in die bloedhitte een korte broek dragen is vragen om moeilijkheden. Je huid is daar niet bestand tegen die zon en je lijf krijgt het dan vandaag heel erg moeilijk.
Ik trek een lange broek met t-shirt aan. En ik neem zonnebrand mee! Mocht het te warm zijn dan kan ik, terwijl ik in de schaduw zit, mijn broekspijpen altijd nog oprollen. Zal niet snel gebeuren want ik wens niet gebeten te worden door muggen enz. Ik neem paracetamol mee voor het geval ik barstende hoofdpijn krijg van die zon.
fes/lou schreef:Korte broek? Ik twijfel nog, ondanks de overdreven temperaturen heb ik de neiging om mn lange broek aan te trekken om niet al te zeer voor schut te lopen
Het gaat niet om voor schut lopen want dat doe je niet, maar nu in die bloedhitte een korte broek dragen is vragen om moeilijkheden. Je huid is daar niet bestand tegen die zon en je lijf krijgt het dan vandaag heel erg moeilijk.
Ik trek een lange broek met t-shirt aan. En ik neem zonnebrand mee! Mocht het te warm zijn dan kan ik, terwijl ik in de schaduw zit, mijn broekspijpen altijd nog oprollen. Zal niet snel gebeuren want ik wens niet gebeten te worden door muggen enz. Ik neem paracetamol mee voor het geval ik barstende hoofdpijn krijg van die zon.
Oh, ik loop de hele week al in korte broek hoor, ik bruin gewoon niet.
En ik smeer voor ik wegga wel zonnebrand, komt goed.
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
lak aan hoor ik heb 2 bleke varkenspootjes maar doe gewoon mijn luchtigste jurk aan,met deze temperaturen geen dres code
lak aan hoor ik heb 2 bleke varkenspootjes maar doe gewoon mijn luchtigste jurk aan,met deze temperaturen geen dres code
Zo, wij (Frouke en ik) rijden over anderhalf uur weg met de hondjes. James heeft wel altijd ontzettend snel last van de warmte met zijn dikke zwarte vacht, dus ik bekijk ter plaatse of ik hem mee laat doen met de workshops. Het moet wel leuk voor hem blijven, hoe jammer ik het ook vind als het niet zou kunnen. Verder mag hij lekker in de schaduw liggen, met koelband om. Of hij nu hier thuis in de schaduw ligt of daar, dat maakt geen verschil. En oh ja, hier ook een korte broek (met enigzins bruine benen)
Vrees wel dat ik onder de krassen terug kom met al die hondennagels, maar het is me toch echt te warm voor een langere broek.
Ik ben inmiddels onderweg, hoop dat ik op de grondpin na niks vergeten ben.
Ik trek een lange broek aan, een witte Ik héb niet eens korte broeken. Het lieftst zou ik mijn lange jurk aan trekken maar daar kan ik niet zo goed mee bukken. Nou ja, het bukken lukt wel maar dat moet wel met finesse gebeuren Doe maar niet dus
Wij zijn er vandaag met Tank en Phantom, Elektra heeft erg veel last van haar rug dus blijft thuis. Mss dat we met Phantom haar workshop of een andere doen.
Ik loop in vrij lichte kleding, met 3/4 broek en melkflessen eronder. Ik ben veel te dik en schommel als ik loop. Kan me allemaal niks schelen. Mijn kleding mag vies worden en verder ben ik toch al aan de man
Brigitte schreef:Wij zijn er vandaag met Tank en Phantom, Elektra heeft erg veel last van haar rug dus blijft thuis. Mss dat we met Phantom haar workshop of een andere doen.
Brigitte schreef:Wij zijn er vandaag met Tank en Phantom, Elektra heeft erg veel last van haar rug dus blijft thuis. Mss dat we met Phantom haar workshop of een andere doen.
Nog een pupje om te knuffelen en die lekkere Tank natuurlijk
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
veertje schreef:Vrees wel dat ik onder de krassen terug kom met al die hondennagels, maar het is me toch echt te warm voor een langere broek.
Ik ben inmiddels onderweg, hoop dat ik op de grondpin na niks vergeten ben.
ik gooi even een extra grondpin in mijn tas.
verder ben ik zeer stevig en loop gewoon in een korte broek met witte benen, het is echt te warm om me ook maar ergens iets van aan te trekken.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.