Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat een rotbericht, ik vind het echt heel verdrietig om te lezen
Ik wens van harte dat Nelson nog een poos mee mag en een goede tijd zal hebben.
Maar hoe dan ook, het blijft stikverdrietig
ach gossie, met een ingevallen gezichtje! veel knuffels, leverworst en anti-pijnpilletjes; zo is het soms in het leven van een oud heerschapje........ kakaboeboe geeft hem, ondanks zijn lekkend hartklepje, een gemene knor vanaf zijn inmiddels dubbele schapenvacht.
renee-uk schreef:oh jakkes eline
hopelijk slaan de pijnstillers en de ab aan en kun je rustig beslissen wat het beste voor je ventje is
sterkte en een knuffel
hier kan ik me alleen maar bij aansluiten... wat triest om je hond zo te zien.....
We zijn niet ontevreden; hij is ieder geval niet slechter dan gister maar ietsje beter. Vannacht/gisteravond was ellende; wat hijgerig en onrustig. Hij heeft vanaf thuiskomst liggen "slapen" in de kamer en we zijn rond half 10 even een stukje wezen lopen. Hij kan/wil dan eigenlijk niet opstaan. Kwispel als je hem de riem omdoet, maar geen moed om op te staan. Eenmaal in beweging loopt hij wel goed mee, snuffelt her en der en doet zijn plasjes. Toen we terugkwamen heeft hij een poos alleen maar gestaan; het lijkt alsof iedere bewegingsverandering hem te veel zeer doet dan. Uiteindelijk plofte hij neer en bleef me maar ongelukkig aankijken. Af en toe een piep en maar kijken naar de mand waar hij denk ik graag in wilde. Uiteindelijk vond hij de moed in de mand te gaan liggen, maar wilde toen weer naar zijn kussen..al met al pas een dik uur later lag hij waar hij wilde en probeerde hij te slapen. Ontspannen ging matig, zocht veel contact dus ik ben maar bij hem gaan liggen waarop hij uiteindelijk wel wat ontspande.
Pas tegen de ochtend zijn we echt in slaap gevallen.
Vanochtend lijkt hij ieder geval minder pijnlijk. Hij stond ook beter op, kan zich verplaatsen. We zijn wezen lopen en hij is dan duidelijk wat minder pijnlijk dan gister. Hij heeft alleen nog niet gepoept.
Wel voorzichtig een beetje gegeten gelukkig en het eten en ook de medicatie zijn er netjes ingebleven. Hij heeft net heerlijk op zijn zij liggen slapen en komt net de huiskamer weer in om te drinken. Zoals het nu gaat is het te trekken voor hem. Hij ademt ook beter door en niet zo oppervlakkig meer.
Het is moeilijk om te zien hoe zijn eeuwige optimisme en blijheid met alles ook nu nog zo duidelijk aanwezig is. Ondanks de pijn zie je zijn dankbaarheid voor alles en ik vind dat enorm lastig. Hij wil verder dus ik vind dat we daar ons best voor moeten gaan doen, maar ik hoop echt met alles wat ik heb dat het ergens toe mag leiden.