Nah dan kan ik je niet in actie zienReny schreef:Ik wordt pas ingezet bij het BBQ aansteken

Moderator: moderatorteam
Nah dan kan ik je niet in actie zienReny schreef:Ik wordt pas ingezet bij het BBQ aansteken
haha ik wordt ingezet bij de agility wedstrijdReny schreef:Ik wordt pas ingezet bij het BBQ aansteken
stoeltje voor jezelf??SannePP schreef:mogen min of meer mindervaliden ook dichtbij parkeren?![]()
Enne, ik voel me vreselijk onvoorbereid! Ik heb net een fles ranja in de vriezer gekegeld en een handdoek, ik heb de koelbox opgeduikeld, koekjes voor de honden, iets lekkers voor Mila, de batterij van de camera is aan het opladen maar de kans is groot dat ik die morgen vergeet, mijn tomtom en zonnebril liggen klaar, mijn zonnebrand ben ik kwijt, ik heb een strandtentje van mijn zusje geleend....
Nu moet ik dus nog drinken en een bak voor de honden klaarzetten, morgenvroeg broodjes smeren en drinken in de koelbox doen, de koelelementen opsporen ergens in de vriezer (hoop ik)... Mis ik nog iets??
Heb ik nietLien0 schreef:stoeltje voor jezelf??SannePP schreef:mogen min of meer mindervaliden ook dichtbij parkeren?![]()
Enne, ik voel me vreselijk onvoorbereid! Ik heb net een fles ranja in de vriezer gekegeld en een handdoek, ik heb de koelbox opgeduikeld, koekjes voor de honden, iets lekkers voor Mila, de batterij van de camera is aan het opladen maar de kans is groot dat ik die morgen vergeet, mijn tomtom en zonnebril liggen klaar, mijn zonnebrand ben ik kwijt, ik heb een strandtentje van mijn zusje geleend....
Nu moet ik dus nog drinken en een bak voor de honden klaarzetten, morgenvroeg broodjes smeren en drinken in de koelbox doen, de koelelementen opsporen ergens in de vriezer (hoop ik)... Mis ik nog iets??
ik had me bericht nog gewijzigd hahaSannePP schreef:Heb ik nietLien0 schreef:stoeltje voor jezelf??SannePP schreef:mogen min of meer mindervaliden ook dichtbij parkeren?![]()
gerda__b schreef:Iedereen heeeeeeel veel plezier ook ik kan helaas NIET aanwezig zijn![]()
Maar verwacht uiteraard heel veel foto's![]()
Oh ennuh dat rode stukkie bij nr 1 is een heerlijk plekje om te zitten de HELE dag schaduw...Ja he Frederique![]()
En niet te ver van de kraan....
Mochten jullie waterslangen meenemen denk dan ook aan koppelstukjes dan kun je ze nog verder verlengen...
SannePP schreef:Enne, ik voel me vreselijk onvoorbereid! Ik heb net een fles ranja in de vriezer gekegeld en een handdoek, ik heb de koelbox opgeduikeld, koekjes voor de honden, iets lekkers voor Mila, de batterij van de camera is aan het opladen maar de kans is groot dat ik die morgen vergeet, mijn tomtom en zonnebril liggen klaar, mijn zonnebrand ben ik kwijt, ik heb een strandtentje van mijn zusje geleend....
haha mijn tuinstoelen zijn niet inklapbaar, dus dat is weinig succesvolJeannettebo schreef:Geen tuinstoel over?
Nee hoor echt NIET...verheug me er heel erg opJeannettebo schreef:gerda__b schreef:Iedereen heeeeeeel veel plezier ook ik kan helaas NIET aanwezig zijn![]()
Maar verwacht uiteraard heel veel foto's![]()
Oh ennuh dat rode stukkie bij nr 1 is een heerlijk plekje om te zitten de HELE dag schaduw...Ja he Frederique![]()
En niet te ver van de kraan....
Mochten jullie waterslangen meenemen denk dan ook aan koppelstukjes dan kun je ze nog verder verlengen...over twee weken ga je niet afzeggen hoor, denk dr om
Wil je een zwarte of een witte hahaSannePP schreef:haha mijn tuinstoelen zijn niet inklapbaar, dus dat is weinig succesvolJeannettebo schreef:Geen tuinstoel over?![]()
Maar ik mag er 1 van Lien lenen!![]()
![]()
Als je er nog 1 kunt missen houd ik me aanbevolenLien0 schreef: stoeltje voor jezelf??
je kan er ook 1 van mijn lenen als je geen makkelijke meeneem stoeltjes heb.
De stevigsteLien0 schreef:Wil je een zwarte of een witte hahaSannePP schreef:haha mijn tuinstoelen zijn niet inklapbaar, dus dat is weinig succesvolJeannettebo schreef:Geen tuinstoel over?![]()
Maar ik mag er 1 van Lien lenen!![]()
![]()
ik heb er 3 teveel dus dat kan hoorRoompie schreef:Als je er nog 1 kunt missen houd ik me aanbevolenLien0 schreef: stoeltje voor jezelf??
je kan er ook 1 van mijn lenen als je geen makkelijke meeneem stoeltjes heb.
haha het maakt mij niet uit welke kleur hoor, ik ben al helemaal tevreden dat ik een stoeltje magLien0 schreef:ik heb er 3 teveel dus dat kan hoorRoompie schreef:Als je er nog 1 kunt missen houd ik me aanbevolenLien0 schreef: stoeltje voor jezelf??
je kan er ook 1 van mijn lenen als je geen makkelijke meeneem stoeltjes heb.![]()
ik zit bij Lieke in de tent dus je kan ze daar afhalen haha
@Sannepp ze zijn alle twee hetzelfde alleen de zwarte waren op haha
Ik help je sjouwen dus dat lijkt me niet nodigLien0 schreef:ik heb er 3 teveel dus dat kan hoorRoompie schreef:Als je er nog 1 kunt missen houd ik me aanbevolenLien0 schreef: stoeltje voor jezelf??
je kan er ook 1 van mijn lenen als je geen makkelijke meeneem stoeltjes heb.![]()
Dat is een hele goeie!crutz schreef:iedereen heel veel plezier morgen,
denk er wel om bij het in de badjes/sloot oid gooienvd honden dat dan ook makkelijk oververhit kunnen raken, als ze door & door nat worden gaat dat gruwelijk broeien waardoor ze ook oververhit kunnen raken!!!
dat is waar was ik al weer vergeten hahaRoompie schreef:Ik help je sjouwen dus dat lijkt me niet nodigLien0 schreef:ik heb er 3 teveel dus dat kan hoorRoompie schreef:Als je er nog 1 kunt missen houd ik me aanbevolenLien0 schreef: stoeltje voor jezelf??
SannePP schreef:Dat is een hele goeie!crutz schreef:iedereen heel veel plezier morgen,
denk er wel om bij het in de badjes/sloot oid gooienvd honden dat dan ook makkelijk oververhit kunnen raken, als ze door & door nat worden gaat dat gruwelijk broeien waardoor ze ook oververhit kunnen raken!!!
oke ik hoorde dat Judith-diesel vanaf 11.10 de hekken van het parkeerterrein open doet. Dan zie ik je wel op het parkeerterreinRoompie schreef:Ik denk dat ik er al eerder ben want we komen met Minna en we gaan om half 9 al weg.. is dik 2u rijden.
Roompie schreef:Komt goed! Ik heb een tattoo van een draak op mijn nek staan en ben dus makkelijk te herkennen
Mijn zus herkent honden van een afstand dus jou pikken we er zo uit. Naja, zij dan want ik ben slecht in dat soort dingenLien0 schreef:Roompie schreef:Komt goed! Ik heb een tattoo van een draak op mijn nek staan en ben dus makkelijk te herkennen
ja dat is wel te herkennen inderdaad. Ik ben klein met een klein hondje en een oversized auto voor zo een klein persoon.
Dat is mooi ik herken niets van een afstand moet misschien maar is aan een bril gaan denkenRoompie schreef:Mijn zus herkent honden van een afstand dus jou pikken we er zo uit. Naja, zij dan want ik ben slecht in dat soort dingenLien0 schreef:Roompie schreef:Komt goed! Ik heb een tattoo van een draak op mijn nek staan en ben dus makkelijk te herkennen
ja dat is wel te herkennen inderdaad. Ik ben klein met een klein hondje en een oversized auto voor zo een klein persoon.