Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik en Ruben
Moderator: moderatorteam
- DogDalton
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Galgo Espagnol
- Aantal honden: 5
Ik en Ruben
Afgelopen zaterdag ben ik met een vriendin naar Huntenpop in Ulft geweest. Ik ging voornamelijk voor mijn favoriete band Triggerfinger. Geweldige avond gehad met veel leuke muziek. Einde van de avond trad Triggerfinger op en ze waren geweldig! Toen we naar huis liepen zag mijn vriendin Ruben Block (leadzanger) ineens staan. Gevraagd of hij met mij op de foto wilde en dat wilde hij wel. Ineens voelde ik me weer 15 en giebelend en nerveus stond ik naast hem. Ben zo ontzettend blij met deze foto!

Tamara, Jada, Viento, Kid, Tanja, Evita en Rosa
-
Ilupa
Re: Ik en Ruben
Cool joh!!
Triggerfinger is inderdaad GE-NI-AAL!
Triggerfinger is inderdaad GE-NI-AAL!
-
TomCee
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Yeah! En Ruben heeft blijkbaar oog voor mooie meiden

- DogDalton
- Zeer actief
Ik en Ruben
Nietus! Zou Evers wel willen denk ik hahaha
Bedankt voor het compliment
Bedankt voor het compliment

-
Marion.
Ah, wat grappig! Je bent dus op mijn geboortegrond geweest. Mijn opa en vader (en nog heel veel meer ooms) hebben daar hun hele werkzame leven liggen. Was het leuk?DogDalton schreef:Afgelopen zaterdag ben ik met een vriendin naar Huntenpop in Ulft geweest. Ik ging voornamelijk voor mijn favoriete band Triggerfinger. Geweldige avond gehad met veel leuke muziek. Einde van de avond trad Triggerfinger op en ze waren geweldig! Toen we naar huis liepen zag mijn vriendin Ruben Block (leadzanger) ineens staan. Gevraagd of hij met mij op de foto wilde en dat wilde hij wel. Ineens voelde ik me weer 15 en giebelend en nerveus stond ik naast hem. Ben zo ontzettend blij met deze foto!
Ik heb trouwens ook een T-shirt gekregen dinsdag van mijn collega. Die is nauw betrokken bij de organisatie. Een (mooie kleur) rood shirt met op de voorkant "Huntenpopje" en op de achterkant "Man hunter". Volgens mij past hij jou veel beter dan mij, hij is mij wat groot. Vind het lullig om een kadootje weg te geven, maar ik zou hem alleen maar aantrekken tijdens het honden uitlaten denk ik.
Dus PB maar als je hem wil. Dan denk je gewoon iedere keer als je hem draagt aan Ruben
- DogDalton
- Zeer actief
Ik en Ruben
Het was heel erg leuk! Silvolde was het geloof ik. Wel een erg mooie omgeving zo te zien.
Het aanbod van je tshirt sla ik niet af, wat lief dat ik 'm mag hebben. Zal ik de verzendkosten dan betalen? Er liepen heel veel mensen rond met zo'n shirtje aan
Het aanbod van je tshirt sla ik niet af, wat lief dat ik 'm mag hebben. Zal ik de verzendkosten dan betalen? Er liepen heel veel mensen rond met zo'n shirtje aan

-
Marion.
Nee, officieel is het gewoon Ulft (of Oer hahaha). Ik ben er ongeveer 100 meter vandaan geboren, en daar woont mijn moeder nog steeds. Silvolde behoort ook niet tot dezelfde gemeente, we hadden een natuurlijke barriere (de Strang). Voor Huntenpop leggen ze daar tegenwoordig speciale bruggen voor aan, maar in mijn middelbare school tijd moest ik gewoon de "hoge" brug over fietsen.DogDalton schreef:Het was heel erg leuk! Silvolde was het geloof ik. Wel een erg mooie omgeving zo te zien.
Het shirt komt jouw kant op, hij gaat je volgens mij prachtig staan!
- DogDalton
- Zeer actief
- jolanda-mike
- Actief
- Mijn ras(sen): amstaff
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Ik ben jaloers maar dat wist je al
Ruben is een waanzinnig lekker ding
Ruben is een waanzinnig lekker ding
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
Hij heeft zo'n mooie stem 
-
TomCee
- Zeer actief
Ik val vooral voor zijn manier van gitaar spelen, de man is gewoon gitaar hemzelfDee schreef:Hij heeft zo'n mooie stem
- Dee
- Zeer actief
Dat ook natuurlijk. Anders was hij me niet eens opgevallenTomCee schreef:Ik val vooral voor zijn manier van gitaar spelen, de man is gewoon gitaar hemzelfDee schreef:Hij heeft zo'n mooie stemMaar vlak de overige 2 guppen in de band ook niet uit! En ze kunnen zo veel leuke dingen (naast vette rock waar ik veel van hou!): http://www.youtube.com/watch?v=VfvigZ8coOA
-
TomCee
- Zeer actief
Ik zal je eerlijk zeggen, ik speel drum sinds een half jaar, en ik speel ELKE avond dit nummer mee, zo lekkerDee schreef:Dat ook natuurlijk. Anders was hij me niet eens opgevallenTomCee schreef:Ik val vooral voor zijn manier van gitaar spelen, de man is gewoon gitaar hemzelfDee schreef:Hij heeft zo'n mooie stemMaar vlak de overige 2 guppen in de band ook niet uit! En ze kunnen zo veel leuke dingen (naast vette rock waar ik veel van hou!): http://www.youtube.com/watch?v=VfvigZ8coOA
- Dee
- Zeer actief
- DogDalton
- Zeer actief
Ik en Ruben
De drummer Mario is ook echt geweldig! Het zijn ook gewoon echte goede muzikanten.