Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik haal morgenochtend even een koelband denk ik, hier bij de dierenspeciaalzaak kost maat M €7,95 icm met een natte handdoek in de auto moet Izzy het iig overleven....nu wij nog
Koelband is gehaald, met bloempjes Ik denk dat we het maar gaan proberen morgen. Ik heb teveel zin om niet te gaan. En ik denk dat Anthira er nog beter tegen kan dan ik. De warmte dan.
Die matten heb ik ook wel zien liggen, maar die zijn zo duur. Het zou wel wat kunnen zijn voor in de auto misschien. Nou ja, een volgende keer.
Heb twee parasollen 4 klapstoeltjes alvast in de auto. Verder heb ik hier nog een tas met koek/snoep staan waar ook speeltje enzo voor Milo ingaat. Morgen ochtend pak ik alle koeldingen in de koeltas in dit ligt allemaal in de vriezer.
Voor de hond heb ik bakje om uit te drinken voertjes speeltje riemen en poepzakjes mee haha
Ik ga zo wat spulletjes pakken. Ik kom alleen met Billy, Molly is loops, waarschijnlijk het voorbeeld van 2 grote zussen opgevolgd, maar ja, nu moet ze thuisblijven...
Gisteren nog niks van gezien...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Hier ook alles klaar voor morgen. Brood gesmeerd, deken om op te zitten mee, mijn strandtentje, handoekken (die ik nat kan maken) voor Room, 2 kleine flesjes water en een 1.5 liter, poepzakjes, brokken, waterbak, zonnebrand, zittafeltje, schoonmaakdoekjes en natuurlijk mijn goede humeur en mijn Romy.
Ik heb er zin in
Ik neem ook nog extra poepzakjes mee voor degene die het vergeten zijn;) Heb een doos met 720 zakjes gekregen voor de Buitenlandse Hondendag..dus daar kan ik er wel wat van meenemen
Mennnnnnnnnnnnnn jullie willen niet weten wat er allemaal hier klaar staat om mee te nemen.
2 puppyrennen, koelmat, stoelen partytent, windscherm (voor schaduw),koeltas enz enz enz
zonnebrand, waterbakken enz enz enz
Reny schreef:Mennnnnnnnnnnnnn jullie willen niet weten wat er allemaal hier klaar staat om mee te nemen.
2 puppyrennen, koelmat, stoelen partytent, windscherm (voor schaduw),koeltas enz enz enz
haha maar ik ben alleen met een klein hondje he....
ik heb extra klapstoeltjes voor mensen die stoelen zijn vergeten.
Reny schreef:Mennnnnnnnnnnnnn jullie willen niet weten wat er allemaal hier klaar staat om mee te nemen.
Pas je er zelf nog wel bij?
Ik zit achter het stuur
Ik zit er meer mee om alles in 1 keer op het terrein te krijgen wwarcshijnlijk moet ik 2 keer lopen. Ik heb zo'n klein steekkarretje en een grote tas met wieltjes. Je moet toch wat
Pas je er zelf nog wel bij?
Ik zit achter het stuur
Ik zit er meer mee om alles in 1 keer op het terrein te krijgen wwarcshijnlijk moet ik 2 keer lopen. Ik heb zo'n klein steekkarretje en een grote tas met wieltjes. Je moet toch wat
Dat heb ik niet eens dus ik moet ook twee keer lopen ik ga wel even heel lief naar mensen kijken of ze mij niet willen helpen
Ik ga niet met zoveel bepakking hoor:
Mezelf, hond, fles water voor de hond, wat te eten paar blikjes voor mij, stoeltje, en een mand en halsbandjes voor Sanne, maar die laat ik eerst wel even in de auto. Of heeft ze een kraampje waar we die zooi kwijt kunnen?
Voor de rest nog wat te eten voor die kleine gratenbaal, maar dat is het wel...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Ik zou me niet te druk maken hoor. Vorig jaar kreeg ik op de parkeerplaats al een hond in m'n handen geduwd omdat de dames zoveel moesten sjouwen Dat komt best goed
Jeffy schreef:Ik zou me niet te druk maken hoor. Vorig jaar kreeg ik op de parkeerplaats al een hond in m'n handen geduwd omdat de dames zoveel moesten sjouwen Dat komt best goed
haha maar een hond is iets anders dan tassen en stoeltjes
Jeffy schreef:Ik zou me niet te druk maken hoor. Vorig jaar kreeg ik op de parkeerplaats al een hond in m'n handen geduwd omdat de dames zoveel moesten sjouwen Dat komt best goed
haha maar een hond is iets anders dan tassen en stoeltjes
Ze waren zo lief om de hond te geven, de rest had ik ook wel mee willen helpen hoor