Joehoe, meer en snel een beetje!

*zucht* ik zal mezelf wel weer helpen

Zeg, scheer je weg!

Buikje vol, oogjes dicht.

Moderator: moderatorteam

JaHailfall schreef:Dat is een Abessijn toch? Mooi beest
Hailfall schreef:Ja dat geloof ik graag! Was met mijn bengaal kruising ook zo.. :')
dagmar88 schreef: Hij is er zelfs met onze kerstkalkoen van zijn eigen gewicht vandoor gegaan
Nee, helaas.Ariane schreef:dagmar88 schreef: Hij is er zelfs met onze kerstkalkoen van zijn eigen gewicht vandoor gegaan![]()
En daar heb je geen foto van gemaakt?
Nikita lust trouwens niets wat rauw is en Prins liet ook alles links liggen.
Nanna schreef:dagmar88 schreef: wild moet zo bestorven zijn dat hij het van de botjes af kan zuigen.![]()
Wel een prachtkat. En hoe hij ligt te slapen, het is net een hond
Gewoon in de koelingJion schreef:Liggen ze in de vriezer of bij het mensen-eten in de koeling?
Irta schreef:Ooooh, wat een schitterende abessijn heb je! Prachtige diepe kleur![]()
Die britten eten altijd zo leuk rauw voer vind ikWeet niet waarom, maar moet nog steeds altijd glimlachen als Liyon (Brit van mijn moeder, krijgt ook rauw voer) aan het eten is
![]()
Kunnen ze trouwens een beetje met elkaar opschieten? Abessijnen zijn vrij druk toch? En britten over het algemaan heel rustig (die van mijn moeder iig wel) Zij heeft er een Turkse Van bij.... Dat is ook zo'n duk gevalNiet echt een "match made in heaven", maar ze dulden elkaar zeg maar wel.