Je kan ook kvv geven, dat is makkelijker dan zelf het menu samenstellen. En het scheelt ook dat je je dan niet druk hoeft te maken waar die de runderstrot / schapenribben / vuile penslap buiten eet en dat je de restanten wel goed schoonmaakt, aangezien kvv gewoon in de voerbak gegeven kan worden.pinguin20 schreef:Thanksranetje schreef: Kijk eens op barfplaats
Volgens mij staan daar ook alle merken kvv met link naar hun site.
Kan je zien of er iets in de buurt te koop is.die beginnersinfo ziet er ook goed uit
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Maagkanteling
Moderator: moderatorteam
-
Muk
Re: Maagkanteling
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Muk schreef:Je kan ook kvv geven, dat is makkelijker dan zelf het menu samenstellen. En het scheelt ook dat je je dan niet druk hoeft te maken waar die de runderstrot / schapenribben / vuile penslap buiten eet en dat je de restanten wel goed schoonmaakt, aangezien kvv gewoon in de voerbak gegeven kan worden.pinguin20 schreef:Thanksranetje schreef: Kijk eens op barfplaats
Volgens mij staan daar ook alle merken kvv met link naar hun site.
Kan je zien of er iets in de buurt te koop is.die beginnersinfo ziet er ook goed uit
Daarom wees ik ook op de linkjes naar de sites van verschillende merken kvv die daar staan.
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
- Aantal honden: 2
Helaas zijn er dus mensen die het anders zien, ik heb hier gaudi die blijkbaar uit een lijn komt waar het meerdere malen gebeurt is en toch is de vader nog steeds dekreuCasey schreef:Gipsy; natuurlijk heb je gelijk, en het wordt ook afgeraden te fokken met honden die een torsie gehad hebben en hun nakomelingen. Doodgaan aan torsie moet ongeveer de allernaarste dood zijn. Brrrr.
Kees
Ik wist er pas van toen ik hem al had en er bij toeval achter kwam via een forum.
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
-
Gipsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Kan je dan de vereniging niet inlichten zodat ie niet meer als dekreu erkend wordt ?Selene schreef:Helaas zijn er dus mensen die het anders zien, ik heb hier gaudi die blijkbaar uit een lijn komt waar het meerdere malen gebeurt is en toch is de vader nog steeds dekreuCasey schreef:Gipsy; natuurlijk heb je gelijk, en het wordt ook afgeraden te fokken met honden die een torsie gehad hebben en hun nakomelingen. Doodgaan aan torsie moet ongeveer de allernaarste dood zijn. Brrrr.
Kees![]()
Ik wist er pas van toen ik hem al had en er bij toeval achter kwam via een forum.
Vita 1997-2008, Maxime 2000-2011, Pineau 1998-2012
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
- Aantal honden: 2
Van wat ik begrepen heb kan dit niet omdat het niet 100% vast staat dat het alleen de vererving is laat staan dat men weet hoe het vererft. Diana hier van het forum (niet de fokker van gaudi of de eigenaar van de dekreu!) heeft utrecht nog om een soort van wetenschappelijke uitleg gevraagd maar volgens mij nooit gekregen.Gipsy schreef:Kan je dan de vereniging niet inlichten zodat ie niet meer als dekreu erkend wordt ?Selene schreef:Helaas zijn er dus mensen die het anders zien, ik heb hier gaudi die blijkbaar uit een lijn komt waar het meerdere malen gebeurt is en toch is de vader nog steeds dekreuCasey schreef:Gipsy; natuurlijk heb je gelijk, en het wordt ook afgeraden te fokken met honden die een torsie gehad hebben en hun nakomelingen. Doodgaan aan torsie moet ongeveer de allernaarste dood zijn. Brrrr.
Kees![]()
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)

-
Dianavdberkt
- Zeer actief
Hier VIP die 2 x een maagkanteling heeft gehad. 2e keer vast gezet door de DA. Ze heeft de tweede keer kritisch gelegen. heb haar 2 weken lang op mijn bed gehouden. bij elk piepje was ik wakker om te zien of ik iets voor haar kon doen. verschrikkelijk te zien dat je hond zo ontzettend ziek is. Ze is nu bijna 11 jaar oud.
na de tweede kanteling ben ik overgestapt op vers vlees en ik moet zeggen dat ze nu stukken vrolijker door het leven gaat dan destijds op de brok. ze staat te springen en dansen om het vlees en met de brok begon ze altijd te kreunen tijdens het eten en te joelen als een wolf omdat ie brokken gewoon niet te doen waren voor haar.
na de tweede kanteling ben ik overgestapt op vers vlees en ik moet zeggen dat ze nu stukken vrolijker door het leven gaat dan destijds op de brok. ze staat te springen en dansen om het vlees en met de brok begon ze altijd te kreunen tijdens het eten en te joelen als een wolf omdat ie brokken gewoon niet te doen waren voor haar.