Moderator: moderatorteam
Nou ik hou mijn honden de komende dagen binnen want uit de wind loopt het hier voor ook in de schaduw al gauw op tot boven de 35 gr, achter in de tuin komen ze nou helemaal niet alleen maar zon en dat loopt ook tot boven de 35 gr ik ga zalf ook niet buiten zitten.SannePP schreef:Gewoon komen!!
Of de honden nu in de tuin in de schaduw liggen of op de doedag in een schaduwplekje onder de bomen/in een tentje... Dat maakt toch ook niks uit!
Hilly45 schreef:Ik zou best willen, maar dan moet iemand anders weer vrijwilliger zijn om Sam op te vangen, dat schiet dus niet op..............Jeannettebo schreef:oh ja ik zoek nog een vrijwilliger om met Bo nosework te doen in ronde twee
massam schreef:ik heb geen hond bij me. ik doe relaxed man!en vermaak mij wel!
ik hol gewoon achter lieke aan de tenten der verkoeling in!
samantha! schreef:Ik kom ook.
Het enige waar ik over twijfel is of ik jack wel mee zou nemen.
Macho en dj kunnen goed tegen de warmte naar jack heeft er echt meer moeite mee, hij is ook nog zo klein.
Lars, ik, Shar en Jaylen komen ook dus dat lawaai komt goedmercedes2803 schreef:lieke schreef:mercedes2803 schreef:Volgens mij komen er toch nog legio mensen?
Of staan we straks met 25 man bij die club?
Ik zie wel wat afmeldingen staan, maar of ik mis er een hoop of het lijken er niet zo gek veel
Nou, de leukste mensen blijven gewoon over.![]()
En verder maken we gewoon extra veel lawaai zodat het lijkt of we met 100 man zijn.
Dit dus![]()
![]()
Ik zoek je weer op hoor morgen...
Vorig jaar onder de party tent van Whera was het erg gezellig vond ik
Ben je opgewassen tegen een hond, die moeilijk naar reuen doet dan? Sam is niet makkelijk daarin, dus ik kan alleen met Bo lopen qua workshop, als je met Sam uit de voeten kunt. Aangelijnd heeft hij echt z'n ruimte nodig w.b. andere reuen........ Ik heb wel een lekkere parasol, waar je onder kunt zitten..........Yaika schreef:Hilly45 schreef:Ik zou best willen, maar dan moet iemand anders weer vrijwilliger zijn om Sam op te vangen, dat schiet dus niet op..............Jeannettebo schreef:oh ja ik zoek nog een vrijwilliger om met Bo nosework te doen in ronde twee
Ik ben een prima oppasvraag maar aan inge
heb vorig jaar emt diaz rond gelopen haha was gezellig :p
heb je een rustige workshop staan, die niet in de 2e ronde plaatsvind?Minhie schreef:Waarschijnlijk laat ik kai thuis. Ik doe hem daar geen plezier mee en "werken" in deze hitte is niks.. Ik wil dus wel graag die workshops doen.. Dus als kai er niet is en er een hond over is die dat leuk vindt, graag! en als ik ergens op moet passen ook geen probleem..
Misschien kun jij dan met Bo de workshop doen nosework............. dan hoef ik geen oppas voor Sam......Minhie schreef:Waarschijnlijk laat ik kai thuis. Ik doe hem daar geen plezier mee en "werken" in deze hitte is niks.. Ik wil dus wel graag die workshops doen.. Dus als kai er niet is en er een hond over is die dat leuk vindt, graag! en als ik ergens op moet passen ook geen probleem..
is ook primaHilly45 schreef:Misschien kun jij dan met Bo de workshop doen nosework............. dan hoef ik geen oppas voor Sam......Minhie schreef:Waarschijnlijk laat ik kai thuis. Ik doe hem daar geen plezier mee en "werken" in deze hitte is niks.. Ik wil dus wel graag die workshops doen.. Dus als kai er niet is en er een hond over is die dat leuk vindt, graag! en als ik ergens op moet passen ook geen probleem..
Beertje? De verhouding Minhie en Bo is zo ongeveer als Klein Duimpje en de grote reus.Jeannettebo schreef:is ook primaHilly45 schreef:Misschien kun jij dan met Bo de workshop doen nosework............. dan hoef ik geen oppas voor Sam......Minhie schreef:Waarschijnlijk laat ik kai thuis. Ik doe hem daar geen plezier mee en "werken" in deze hitte is niks.. Ik wil dus wel graag die workshops doen.. Dus als kai er niet is en er een hond over is die dat leuk vindt, graag! en als ik ergens op moet passen ook geen probleem..heb je toch nog een beertje om wat mee te doen
is Kai zoveel kleiner dan?Hilly45 schreef:Beertje? De verhouding Minhie en Bo is zo ongeveer als Klein Duimpje en de grote reus.Jeannettebo schreef:is ook primaHilly45 schreef:Misschien kun jij dan met Bo de workshop doen nosework............. dan hoef ik geen oppas voor Sam......Minhie schreef:Waarschijnlijk laat ik kai thuis. Ik doe hem daar geen plezier mee en "werken" in deze hitte is niks.. Ik wil dus wel graag die workshops doen.. Dus als kai er niet is en er een hond over is die dat leuk vindt, graag! en als ik ergens op moet passen ook geen probleem..heb je toch nog een beertje om wat mee te doen
![]()
![]()
Mmm, dat weet ik dan weer niet, maar Bo is wel heel groot natuurlijk........(en lief)Jeannettebo schreef:is Kai zoveel kleiner dan?Hilly45 schreef:Beertje? De verhouding Minhie en Bo is zo ongeveer als Klein Duimpje en de grote reus.Jeannettebo schreef:is ook primaHilly45 schreef: Misschien kun jij dan met Bo de workshop doen nosework............. dan hoef ik geen oppas voor Sam......heb je toch nog een beertje om wat mee te doen
![]()
![]()
_Inge_ schreef:Bij mij in de auto zal het aan het eind van de dag ookwel stikheet zijn..daarom haal ik sowieso nog ff koelhalsbanden. Moet ik er voor jou ook eentje meenemen rebble? Ik heb helaas ook geen airco in de auto pff
Leuk wordt gewoon een nestreünie, want Kees is er met Hugo zag ik in de indeling.dancingdaydream schreef:Wij komen in iedergeval zeker, en mn zwager komt ook met Darwin! Heb er zin in!
Bij hertog diervoeders..tussen de 11 en 14 euro..Mellow schreef:Waar haal jij die koelhalsbanden weg dan en hoe duur zijn ze?
_Inge_ schreef:Bij hertog diervoeders..tussen de 11 en 14 euro..Mellow schreef:Waar haal jij die koelhalsbanden weg dan en hoe duur zijn ze?
Waar heb jij ze gekocht dan?bellabeest schreef:_Inge_ schreef:Bij hertog diervoeders..tussen de 11 en 14 euro..Mellow schreef:Waar haal jij die koelhalsbanden weg dan en hoe duur zijn ze?
das wel duur ik heb ze pas voor 6,50 euro gekocht