Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
afmelding
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
afmelding
ik vind het heel, heel erg kut maar ik moet mij helaas afmelden voor morgen. ik had de afgelopen dagen al erge keelpijn maar dat is overgegaan in een keelontsteking en ik heb er koorts bij. vorig jaar had ik het ook al na de vakantie, toen ben ik wel gegaan en toen kreeg ik er een longontsteking achteraan die niet weg wilde dus hoe erg ik het ook vind, ik moet mij toch afmelden voor morgen. ik heb maar 2 uur geslapen vannacht en door de koorts kan ik nauwelijks op mijn benen staan dus ik durf het niet aan. inge duizendmaal excuus en ook voor iedereen die zich had ingeschreven voor de workshop fotografie
.

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Re: afmelding
hmm. wel heel vervelend voor inge en de doe dag dat door ziekte en hitte het nu zo'n afzeggingsfeest aan het worden is...

- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Ach Jessica, wat ontzettend jammer. Ik wens je veel beterschap toe, zorg goed voor jezelf. De drukte, de enerverende reis en slaaptekort zal z'n tol denk ik eisen nu. Bah, niks aan...............

- Hutsje
- Zeer actief
ja, echt heel naar inderdaad! maar we zoeken wel naar vervanging dus wellicht kan deze workshop gewoon doorgaan.

- M@ri@nne
- Zeer actief
Wij maken gewoon plezier voor 10.massam schreef:hmm. wel heel vervelend voor inge en de doe dag dat door ziekte en hitte het nu zo'n afzeggingsfeest aan het worden is...

Groetjes, Marianne.

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
Heel erg jammer dat jullie niet komen, maar gezondheid gaat natuurlijk voor.
Beterschap
Beterschap

- Hutsje
- Zeer actief
ja, dat vieze spul van je heeft helaas niet geholpen. maar blijf wel gorgelen hoor.Hilly45 schreef:Ach Jessica, wat ontzettend jammer. Ik wens je veel beterschap toe, zorg goed voor jezelf. De drukte, de enerverende reis en slaaptekort zal z'n tol denk ik eisen nu. Bah, niks aan...............

- M@scha
- Zeer actief
M@ri@nne schreef:Wij maken gewoon plezier voor 10.massam schreef:hmm. wel heel vervelend voor inge en de doe dag dat door ziekte en hitte het nu zo'n afzeggingsfeest aan het worden is...
inderdaad! inge zal denken dat er 100 man extra zijn ipv minder! hahahaha

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Ja heerst geloof erg ik begon ook met keelpijn mijn kinderen ook al bah,beterschap in elk geval
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
ah wat kut Jes...
Sniffff ik had me wel een beetje verheugd op Kieffie en Lijf en even bijkletsen, maar dat moeten we dan maar een keer in Emmen, in je nieuwe hok doen...
Beterschap meis
Sniffff ik had me wel een beetje verheugd op Kieffie en Lijf en even bijkletsen, maar dat moeten we dan maar een keer in Emmen, in je nieuwe hok doen...
Beterschap meis
- M@scha
- Zeer actief
muk, billy triple fox?
die kunnen ook allemaal geniale foto's maken. en vast nog meer..
ik ben van standje automatisch dus kan niks betekenen helaas
die kunnen ook allemaal geniale foto's maken. en vast nog meer..
ik ben van standje automatisch dus kan niks betekenen helaas

- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Nee, in een beginfase kan het de keel onwijs schoon spoelen, dus ik zou zeker blijven gorgelen. Maar bij een echte ontsteking, dan zal toch de bacterie aangepakt moeten worden met of bedwinging middels antibiotica, of je lijf moet het zelf 'opruimen', beide duurt denk ik even lang qua herstel en kost gewoon tijd.Hutsje schreef:ja, dat vieze spul van je heeft helaas niet geholpen. maar blijf wel gorgelen hoor.Hilly45 schreef:Ach Jessica, wat ontzettend jammer. Ik wens je veel beterschap toe, zorg goed voor jezelf. De drukte, de enerverende reis en slaaptekort zal z'n tol denk ik eisen nu. Bah, niks aan...............

- twinkeltje
- moderator
voor wat heb je vervaning nodig dan_Inge_ schreef:Ik probeer nog vervanging te zoeken, dus hopelijk kan het wel doorgaan;)
- M@scha
- Zeer actief
twinkeltje schreef:voor wat heb je vervaning nodig dan_Inge_ schreef:Ik probeer nog vervanging te zoeken, dus hopelijk kan het wel doorgaan;)
jessica zou een workshop geven

- Hutsje
- Zeer actief
oh, bij jullie ook? reinier heeft mij denk ik aangestoken, met hem gaat het wel beter gelukkig.twinkeltje schreef:Ja heerst geloof erg ik begon ook met keelpijn mijn kinderen ook al bah,beterschap in elk geval

- Hutsje
- Zeer actief
ja, echt kut, ik kan je niet zeggen hoe naar ik het vind om op het laatste moment af te moeten zeggen. ik heb het idee dat ik mensen in de steek laat. en ik baal er natuurlijk ook ontzettend van dat ik iedereen mis morgen en dat ik zelf ook geen workshops kan doen.mercedes2803 schreef:ah wat kut Jes...
Beterschap meis

- Hailfall
- Zeer actief
Jammer Hutsje maar heel veel beterschap gewenst.
Dat was echt de workshop waar ik me op verheugd had eigenlijk, hopen dat er een vervanger gevonden kan worden.
Dat was echt de workshop waar ik me op verheugd had eigenlijk, hopen dat er een vervanger gevonden kan worden.
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
Gert heeft ook een flinke verkoudheid van Sziget meegenomen
beterschap en hopelijk komt het goed met de workshop!

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
klote Jess, beterschap voor jullie allebei,
vrees dat er nog wel een afzegging gaat komen als de kleine rat voor die tijd nog niet gevonden is.... ;-(
vrees dat er nog wel een afzegging gaat komen als de kleine rat voor die tijd nog niet gevonden is.... ;-(
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
Daar kan Jes nou toch niks aan doen? Is inderdaad vervelend, maar ze vind het al rot genoeg om af te zeggen. Heb het idee dat ze zo de grond in wordt geboord.massam schreef:hmm. wel heel vervelend voor inge en de doe dag dat door ziekte en hitte het nu zo'n afzeggingsfeest aan het worden is...
-
- Zeer actief
Minna heb ik al gesproken en ze komen allemaal gewoon. Had al tegen haar gezegd dat ze niet hoeft te komen.. en iemand van haar groep het wel kan overnemen, maar ze wil zelf gewoon komen. Ze blijft dan alleen niet bbqen.crutz schreef:klote Jess, beterschap voor jullie allebei,

- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Nouu zo bedoeld mascha het ook niet.Ellen. schreef:Daar kan Jes nou toch niks aan doen? Is inderdaad vervelend, maar ze vind het al rot genoeg om af te zeggen. Heb het idee dat ze zo de grond in wordt geboord.massam schreef:hmm. wel heel vervelend voor inge en de doe dag dat door ziekte en hitte het nu zo'n afzeggingsfeest aan het worden is...
Het is wel jammer dat op het laatste moment zo veel mensen afzeggen. (en nee dat Jes niet kan komen is volkomen begrijpelijk!)

- twinkeltje
- moderator
- danifa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder
oh bah, wat vervelend voor je. Hoop dat je je snel beter voelt.
hoop dat Inge een vervanger kan regelen, had me er op verheugd.
hoop dat Inge een vervanger kan regelen, had me er op verheugd.
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
Nou zo komt het op mij wel overJudith-Diesel schreef:Nouu zo bedoeld mascha het ook niet.Ellen. schreef:Daar kan Jes nou toch niks aan doen? Is inderdaad vervelend, maar ze vind het al rot genoeg om af te zeggen. Heb het idee dat ze zo de grond in wordt geboord.massam schreef:hmm. wel heel vervelend voor inge en de doe dag dat door ziekte en hitte het nu zo'n afzeggingsfeest aan het worden is...
Het is wel jammer dat op het laatste moment zo veel mensen afzeggen. (en nee dat Jes niet kan komen is volkomen begrijpelijk!)

Ze vind het namelijk wel heeeeel vervelend voor Inge en de doe dag, maar niet voor Jes

- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Ik zou sowieso niet komen maar ik wens je heel veel beterschap, Jes.

Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Zo kwam het bij mij ook overEllen. schreef:Nou zo komt het op mij wel overJudith-Diesel schreef:Nouu zo bedoeld mascha het ook niet.Ellen. schreef:Daar kan Jes nou toch niks aan doen? Is inderdaad vervelend, maar ze vind het al rot genoeg om af te zeggen. Heb het idee dat ze zo de grond in wordt geboord.massam schreef:hmm. wel heel vervelend voor inge en de doe dag dat door ziekte en hitte het nu zo'n afzeggingsfeest aan het worden is...
Het is wel jammer dat op het laatste moment zo veel mensen afzeggen. (en nee dat Jes niet kan komen is volkomen begrijpelijk!)![]()
Ze vind het namelijk wel heeeeel vervelend voor Inge en de doe dag, maar niet voor Jes

Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
-
- Zeer actief
De fotografie mensen kunnen dan sowieso wel een vervangende workshop doen..maar ik pb die mensen vanavond nog wel even of het wel of niet doorgaat en wat ze anders willen doen.

- M@scha
- Zeer actief
Judith-Diesel schreef:Nouu zo bedoeld mascha het ook niet.Ellen. schreef:Daar kan Jes nou toch niks aan doen? Is inderdaad vervelend, maar ze vind het al rot genoeg om af te zeggen. Heb het idee dat ze zo de grond in wordt geboord.massam schreef:hmm. wel heel vervelend voor inge en de doe dag dat door ziekte en hitte het nu zo'n afzeggingsfeest aan het worden is...
inderdaad. zo bedoeld mascha dat niet en als mensen een ander idee hebben kan ik daar niks aan doen