Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hilly45 schreef:'s Avonds wordt het best al snel nu donker, moeten we ook een zaklantaarn ofzo mee?
Het duurt maar tot 8 uur hoor Of je moet mee willen helpen met opruimen
Oh, ik dacht dat de BBQ pas laat begon, begin avond, dus ik dacht, dat duurt wel even.......... en dan valt de schemer in................ Ik ben trouwens niet te beroerd om mee te helpen hoor, moeten de anderen met wie ik mee rijd, wel willen wachten.........
Bbq begint na de prijsuitreiking..rond half 7... kan altijd wel uitlopen, maar ze hebben ook wel licht op het veld. Is gewoon een hondenschool en die trainen normaal natuurlijk ook 's avonds;)
_Inge_ schreef:Bbq begint na de prijsuitreiking..rond half 7... kan altijd wel uitlopen, maar ze hebben ook wel licht op het veld. Is gewoon een hondenschool en die trainen normaal natuurlijk ook 's avonds;)
_Inge_ schreef:Bbq begint na de prijsuitreiking..rond half 7... kan altijd wel uitlopen, maar ze hebben ook wel licht op het veld. Is gewoon een hondenschool en die trainen normaal natuurlijk ook 's avonds;)
Oke, dan laat ik mijn mijnlamp thuis............
Anders neem je de bouwlamp mee, dat vind ik wel romantisch
Morgen even shoppen voor een opblaasbadje, hoop dat hij de hele dag overleeft aangezien balou aan het wisselen is en graag ergens op bijt, en ik denk dat ik er zelf ook languit in ga liggen.
Liefde begint met een glimlach, Groeit met een kus, Maar eindigt met een traan.
ah dan moet ik manlief even inlichten dat ik dus niet rond 7 uur thuis ben
ach hij dacht dat ik de hele avond weg zou zijn.. had even 2 jaarlijkse uitjes door elkaar gehaald.. deze en het etentje met vriendinnen uit het hele land.
Volgens mij komen er toch nog legio mensen?
Of staan we straks met 25 man bij die club?
Ik zie wel wat afmeldingen staan, maar of ik mis er een hoop of het lijken er niet zo gek veel
mercedes2803 schreef:Volgens mij komen er toch nog legio mensen?
Ik zie wel wat afmeldingen staan, maar of ik mis er een hoop of het lijken er niet zo gek veel
Er zijn er ook die achter de schermen hebben afgezegd. O.a Brigitte
Nou, de leukste mensen blijven gewoon over.
En verder maken we gewoon extra veel lawaai zodat het lijkt of we met 100 man zijn.
Ik kom in principe ook gewoon. Even kijken wat mijn lijf nu aan het doen is, maar alleen al voor de afleiding wil ik sowieso komen!
Ik ga nog wel even opp jacht naar een tentje/paracolletje en flesjes water scoren enzo, ik ben zoals gewoonlijk weer heeeeeerlijk niet voorbereid!
En verder maken we gewoon extra veel lawaai zodat het lijkt of we met 100 man zijn.
Dit dus
Ik zoek je weer op hoor morgen...
Vorig jaar onder de party tent van Whera was het erg gezellig vond ik
Dit dus
Ik zoek je weer op hoor morgen...
Vorig jaar onder de party tent van Whera was het erg gezellig vond ik
Ha leuk! En ik heb net op internet een aanbieding voor een partytent gezien bij Leen Bakker (of was het nou Karwei ). Aan drie kanten dicht en kost maar € 28,99.
Ik heb net besloten dat ik vanmiddag maar even vrij neem en zo'n kreng ga kopen, plus een kinderbadje en wat nieuwe klapstoelen (de oude waren een tikkie doorgeroest).
Ik kom dus helemaal voorbereid op de tropische hitte naar de doedag. Mensen die lief zijn voor me, mogen ook in de partytent zitten.
Ik kom ook.
Het enige waar ik over twijfel is of ik jack wel mee zou nemen.
Macho en dj kunnen goed tegen de warmte naar jack heeft er echt meer moeite mee, hij is ook nog zo klein.
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
samantha! schreef:Ik kom ook.
Macho en dj kunnen goed tegen de warmte naar jack heeft er echt meer moeite mee, hij is ook nog zo klein.
Ha, Jack kan met Bonnie in het badje dat ik meeneem!
samantha! schreef:Ik kom ook.
Ha, Jack kan met Bonnie in het badje dat ik meeneem!
Dat zou hij wel leuk vinden
Enne lieke, ik ben altijd lief toch dus mogen wij ook onder de tent ?
Dan belooft macho dat hij met deze warmte niet bij je op schoot zou kruipen
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Ik zit nog erg te twijfelen. Ik kan niet zo goed tegen de warmte maar daar zet ik mij wel overheen. Voor Anthira lijkt het me heel goed maar ik heb geen idee of het niet te warm gaat worden voor haar. Wij zitten de hele middag binnen met deze hitte. Op zich vind ik het met de auto rond deze tijd nog wel te doen. We komen net uit het bos terug. Als we gaan hoop ik wel dat ze af en toe in een badje mag afkoelen. Al weet ik niet of ik haar daar überhaupt wel uit kan houden Ik heb geen workshops gepland maar als we komen en er is wat vrij doen we misschien ook nog wel mee als dat kan. Ik heb er wel veel zin in Zo jammer dat we de thermostaat niet wat lager kunnen draaien