Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
HF Doe Dag 2012
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Re: HF Doe Dag 2012
Ik kan er ook niet zo goed tegen en ik heb zonneallergie, maar ja.. komt goed. Kan alleen niet te zomers gekleed, anders heb ik uitslag als ik de hele dag in die zon sta. 

-
- Zeer actief
Nou met mij komt dat niet goed, zelfs als ik heel de dag in de schaduw zit/lig barst ik van de koppijn ondanks pijnstillers... k*tzooi...
Dus als ik ook nog eens iets ga doen, dan heb ik een probleem, ik krijg dan zelfs koorts. Maar het is nou eenmaal niet anders, en ik wacht gewoon op volgend jaar en hoop er dan het beste van!
Ik ga gewoon genieten van alle foto's en verhalen op het forum na Zaterdag, dan is het toch net of ik er een beetje bij was.
Dus als ik ook nog eens iets ga doen, dan heb ik een probleem, ik krijg dan zelfs koorts. Maar het is nou eenmaal niet anders, en ik wacht gewoon op volgend jaar en hoop er dan het beste van!
Ik ga gewoon genieten van alle foto's en verhalen op het forum na Zaterdag, dan is het toch net of ik er een beetje bij was.

- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Contacteer:
Ik kwam al niet maar als ik mij wel had opgegeven had ik ook moeten afzeggen. Kan ook niet tegen dit soort hitte koppijn duizelig misselijk. En de oudjes trekken het ook niet een hele dag ook niet in de schaduw
Voor degene die wel gaan heel veel plezier ik vond het altijd super leuk!!
Voor degene die wel gaan heel veel plezier ik vond het altijd super leuk!!
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Nou ja zeg, hebben we eindelijk écht barbecueweer, vindt iedereen het té warm 

Lijken hier wel een stelletje ambtenaren, waarom makkelijk als het moeilijk kan 

- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
_Inge_ schreef:En korte pootjes allemaal heSannePP schreef:Is Bonnie lui? (in het kader van mijn zojuist gestarte onderzoek naar de samenhand tussen honden met kromme poten en luiheid)lieke schreef:Iedereen kent Bonnie toch? En ik heb een 14-jarige lummel met hoed of pet mee. Dus als jullie een zeer geagiteerde, overspannen uitziende vrouw van middelbare leeftijd zien met een nukkige puber en een vreselijk lelijk hondje met kromme poten en doorgezakte rug, dan weten jullie dat ik het ben.
Nee, ondanks haar ontstellend kromme én korte pootjes is Bonnie niet lui. Ze is ondeugend, charmant, aanhankelijk, inventief, slim, grappig, lief en errug lelijk. Maar niet lui.

- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 1
Gelukkig, dat is een hele zorg minder_Inge_ schreef:Ik heb naam stickers ja.. die liggen bij de ingang. Veertje is de sticker plakker

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Ik mag wel namen gaan oefenen danEsther12 schreef:Gelukkig, dat is een hele zorg minder_Inge_ schreef:Ik heb naam stickers ja.. die liggen bij de ingang. Veertje is de sticker plakker

Nou dan weten jullie wel meteen wie ik ben
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Ik kom incognito en neem geen hond mee en ben slecht in gezichten en nog slechter in onthouden en duik elk bad in met een bommetje met of zonder hond zal er geen schuim in gooien.
Iedereen duikt toch al stiekem weg als ze een modje aan zien komen
Iedereen duikt toch al stiekem weg als ze een modje aan zien komen

- Lien0
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russel Terrier
Ik heb er echt zin in morgen even alle spullen klaarzetten dat we zaterdag zo weg kunnen 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising rottweiler en kruising border collie
Ik ben vooral een meelezer en post niet heel veel, maar kom dus wel naar de doedag. Ik denk dus dat ik veel honden wel zal herkennen, maar dat dat andersom niet echt het geval is.
Wel ken ik er een paar van wat HF-wandelingen! Ik heb er in ieder geval sowieso veel zin in!

- Cos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer mix.
Ik kom ook met Mazzel en J. Gezellig !
'Anybody who doesn't know what soap tastes like, Never washed a dog.'
- M@ri@nne
- Zeer actief
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
M@ri@nne schreef:Nog 2 nachtjes slapen.![]()

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Morgen Joris ophalen bij mijn ouders, 6 uur treinen dus... Ik lijk wel gek 

- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Nou ik ben ook niet te missen met mijn zeer vreemde combinatie
Oh en ik ben diegene die jullie naar het parkeerplekje verwijst.
Als je bij de gevangenis bent, meld even dat je van het HF bent, want ik mag alleen HF mensen binnenlaten
Heb er zin an!

Oh en ik ben diegene die jullie naar het parkeerplekje verwijst.
Als je bij de gevangenis bent, meld even dat je van het HF bent, want ik mag alleen HF mensen binnenlaten

Heb er zin an!

- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Volgens mij hebben wij samen de workshop FlyballGerrie schreef:Ik ben vooral een meelezer en post niet heel veel, maar kom dus wel naar de doedag. Ik denk dus dat ik veel honden wel zal herkennen, maar dat dat andersom niet echt het geval is.Wel ken ik er een paar van wat HF-wandelingen! Ik heb er in ieder geval sowieso veel zin in!

Ik zit wel een beetje met de verwachte warmte, maar gelukkig rijden wij het grootste gedeelte in de ochtend en avond...
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Contacteer:
Wat een verschrikkelijk weer voor een doedag.
We zullen wel even komen, maar ik vrees dat ik het doen van de workshops overlaat aan hen met hondjes die iets minder rijkelijk bedeeld zijn met vacht. Ik had jullie wel graag een lolletje bezorgd met eigenwijze malamutes die hun eigen interpretatie van agility en frisbeen doen, maar ik moet wel goed voor mijn mallemutsen zorgen en vind het in hun geval niet meer verantwoord.
We zullen wel even komen, maar ik vrees dat ik het doen van de workshops overlaat aan hen met hondjes die iets minder rijkelijk bedeeld zijn met vacht. Ik had jullie wel graag een lolletje bezorgd met eigenwijze malamutes die hun eigen interpretatie van agility en frisbeen doen, maar ik moet wel goed voor mijn mallemutsen zorgen en vind het in hun geval niet meer verantwoord.
-
- Zeer actief
Ik vind het wel jammer hoor..zo blijven er maar hele kleine groepjes over als iedereen afzegt..
Vind ik een beetje lullig voor de workshopbegeleiders

-
- Zeer actief
Wat mij betreft mogen mensen trouwens ook gewoon nog iemand meenemen die zelf ook honden heeft om de plekken op te vullen..Worden er nu zoveel dat die anders toch niet vol komen.

- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Contacteer:
Ik vind het ook niet leuk om te moeten doen. Jij doet er zo je best voor en inderdaad alle begeleiding etc._Inge_ schreef:Ik vind het wel jammer hoor..zo blijven er maar hele kleine groepjes over als iedereen afzegt..
Bij 20 graden had het nog wel gegaan (weliswaar iets meer slowmotion), maar een poolhond met 30 graden op het heetst van de dag achter een frisbee aan laten rennen...

Het is ook heel lullig voor iedereen die er zoveel tijd en moeite in heeft gestoken maar begrijpelijk is het wel, voordat je het weet heb je oververhitte honden (waar zelfs de dood op kan volgen), zeker die bv van lief en mij en dat is het natuurlijk ook niet waard
Overal word gewaarschuwd doe niks met uw hond op het midden van de dag....
Misschien een tip voor de organisatie, zorg dat er voldoende pure alcohol is, het wondermiddel om oververhitte honden zo snel mogelijk mee af te laten koelen

Overal word gewaarschuwd doe niks met uw hond op het midden van de dag....
Misschien een tip voor de organisatie, zorg dat er voldoende pure alcohol is, het wondermiddel om oververhitte honden zo snel mogelijk mee af te laten koelen

Laatst gewijzigd door Angelique. op 16 aug 2012 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Meestal is een workshop kort en er zal vast wel ergens een tuinslag zijn waar je je hond mee kunt koelen. Toch?Nanna schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik 31 graden ook geen weer vind om de honden aan het werk te zetten in de workshops. Ongezellig of niet.
Nou was ik toch al niet van plan om te komen, maar met deze vooruitzichten had ik het er ook bij laten zitten.

- Hailfall
- Zeer actief
Ik zat er aan te denken om misschien Kuda dan ook mee te nemen en misschien daar nog een workshop mee te doen dan.
Maar misschien is dat een beetje te druk..
Maar misschien is dat een beetje te druk..
Oververhitting is gebeurt voordat je met je ogen kan knipperen...Wilm@ schreef:Meestal is een workshop kort en er zal vast wel ergens een tuinslag zijn waar je je hond mee kunt koelen. Toch?Nanna schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik 31 graden ook geen weer vind om de honden aan het werk te zetten in de workshops. Ongezellig of niet.
Nou was ik toch al niet van plan om te komen, maar met deze vooruitzichten had ik het er ook bij laten zitten.
Met water afkoelen is leuk maar daar maak je het vaak alleen maar erger mee (als ze nog niet oververhit zijn bedoel ik dan)
-
- Zeer actief
Er is ook een stukje water waar de honden in kunnen en een sloot.Wilm@ schreef:Meestal is een workshop kort en er zal vast wel ergens een tuinslag zijn waar je je hond mee kunt koelen. Toch?Nanna schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik 31 graden ook geen weer vind om de honden aan het werk te zetten in de workshops. Ongezellig of niet.
Workshops worden ook wel aangepast op de hitte

- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Ik neem voor Cara de koeljas mee. Die is eigenlijk van Jamey, maar Cara past m ook, gelukkig hebben die 2 dezelfde maat qua jasjes/halsbanden.

You'll be in my heart... Always...
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Ik snap dat het voor iedereen die er veel tijd en moeite in steekt vervelend is, maar ik vind het wel begrijpelijk eigenlijk. Ik ga ervan uit dat de cursussen erop aangepast worden, maar ik blijf wel kijken naar Luna. Op het moment dat ik het niet verantwoord meer vind, is het jammer, maar helaas. De gezondheid van mijn hond staat voorop en als dat betekent dat het ten koste gaat van mijn eigen plezier of van derden die er veel tijd in hebben gestoken, is dat vervelend, maar dat is dan niet anders._Inge_ schreef:Ik vind het wel jammer hoor..zo blijven er maar hele kleine groepjes over als iedereen afzegt..
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik gooi dumas in de schaduw en in de sloot... Ik zie met hem ook wel op tegen de hitte.. Nouja, partytent gaat iig mee!