Dit is de moeder.

Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteMarjoleine schreef:Dit is de vaderMurk heet ie.
(Gre, heb je niet meer foto's dan dit??)

We denken dat ook Limka bruin geeft, haar volle broer heeft ook bruin bont gegeven en Limka is over haar koppie behoorlijk bruin (geen dood haar). Maar we moeten afwachten.Marjoleine schreef:Ja, het is een knappe vent.
Hij komt uit eenkleurig bruin x eenkleurig zwart, dus als Limka bruin geeft, kunnen er ook bruine pups geboren worden.
Ik ben benieuwd!
Dat zegt niks, hoorLobke schreef:We denken dat ook Limka bruin geeft, haar volle broer heeft ook bruin bont gegeven en Limka is over haar koppie behoorlijk bruin (geen dood haar). Maar we moeten afwachten.
Nou inderdaad, voor dat totaalpakket wil ik ook wel op de lijst!Tara schreef: Wat een prachtige reu zeg!
Ik zou ook wel zo'n fraai koppel wetters willen hebben.
En dan ook zo'n oprit.
En óók zo'n hek.
Marjoleine schreef:Dat zegt niks, hoorLobke schreef:We denken dat ook Limka bruin geeft, haar volle broer heeft ook bruin bont gegeven en Limka is over haar koppie behoorlijk bruin (geen dood haar). Maar we moeten afwachten.
Maar ze is een kind van Olle en die heeft een bruine ouder. Limka heeft dus 50% kans om dat bruine gen te hebben van haar vader.
Je weet het niet, RR had maar 12,5% kans en die had het ook!
Ik duim hoor, het lijkt me gaaf!
Straks heb jij ook zo'n bruinbont draakje
Maeve schreef:Nou inderdaad, voor dat totaalpakket wil ik ook wel op de lijst!Tara schreef: Wat een prachtige reu zeg!
Ik zou ook wel zo'n fraai koppel wetters willen hebben.
En dan ook zo'n oprit.
En óók zo'n hek.
Helemaal als het een bruinbonte word!
Nou, dat zeg ik toch?Lobke schreef:OOOOOOOOOOOO wacht even he. De afspraak is hier gemaakt geen eentje wordt er meer aangehouden of is het een bruin bonte.
Ik heb mijn handen al vol aan dat kleine zwarte draakje!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Neen hoor. Maar drie is genoeg.

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
n het zwangeren en moet nog goed 3,5 week.