Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ow wow!! Is dit in je paardenbak? Wat veel vlinders, en wat zijn ze mooi!!! Hier in de stad zie ik alleen maar die witte vlindertjes (citroentjes noem ik die maar verder helemaal geen helaas
SannePP schreef:
Ow wow!! Is dit in je paardenbak? Wat veel vlinders, en wat zijn ze mooi!!! Hier in de stad zie ik alleen maar die witte vlindertjes (citroentjes noem ik die maar verder helemaal geen helaas
Nog een paar van vorige keer uit de buitenbak en de anderen van het pad achter de bak.
Wat jammer dat er zo weinig zijn in de stad , ook niet in tuinen en parken.
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
SannePP schreef:
Nog een paar van vorige keer uit de buitenbak en de anderen van het pad achter de bak.
Wat jammer dat er zo weinig zijn in de stad , ook niet in tuinen en parken.
Nee, niet hier in Zuid tenminste In het park hier om de hoek zitten dus alleen die witte. Verder niks Laatst was ik in Overloon en daar zag ik een Dagpauwoog, meen dat ze zo heten. Ff zoeken...
Ja!! ZOO mooi!! Vroeger zaten die heel erg veel in de wijk waar ik toen woonde. Nu zie ik ze hier nooit meer
Laatst gewijzigd door SannePP op 13 aug 2012 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
SannePP schreef:
Nee, niet hier in Zuid tenminste In het park hier om de hoek zitten dus alleen die witte. Verder niks Laatst was ik in Overloon en daar zag ik een Dagpauwoog, meen dat ze zo heten. Ff zoeken...
Ja!! ZOO mooi!! Vroeger zaten die heel erg veel in de wijk waar ik toen woonde. Nu zie ik ze hier nooit meer
Wat jammer zeg , mooie foto , die vlinder zag ik veel in onze tuin.
Nu de vlinderstruik dood is , zie ik ze niet meer helaas.
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.