Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zaterdag 1 september is er weer de jaarlijkse DOG PLONS van 10.00 - 13.00 uur in het buitenbad!
Lekker spetteren en spatteren samen met je hond!
Deelname € 5,00 voor hond en baas(inclusief een consumptie voor het baasje)
Lijkt me leuk om een keer met Tukker te doen. Hij is gek op water, maar hij springt niet zomaar in een sloot als 'ie niet zeker weet of 'ie er weer uit kan komen. Ik neem aan dat een hond in het zwembad ook gewoon van de rand erin moet springen?
__Martine__ schreef:Lijkt me leuk om een keer met Tukker te doen. Hij is gek op water, maar hij springt niet zomaar in een sloot als 'ie niet zeker weet of 'ie er weer uit kan komen. Ik neem aan dat een hond in het zwembad ook gewoon van de rand erin moet springen?
dat ligt aan het zwembad. bij ons loopt het zwembad langzaam af, dus kunnen ze er gewoon in lopen.
__Martine__ schreef:Lijkt me leuk om een keer met Tukker te doen. Hij is gek op water, maar hij springt niet zomaar in een sloot als 'ie niet zeker weet of 'ie er weer uit kan komen. Ik neem aan dat een hond in het zwembad ook gewoon van de rand erin moet springen?
Sommige zwembaden hebben ook een soort van "ramp" waar de honden er makkelijk mee uit kunnen, iig de Biezem in Laren had dat.
Ik moest de vorige keren Kuda eerst een keer in het water smijten voordat ze begreep dat ze ook van de kant kon springen, maar ze begreep niet dat ze er niet via de kant uitkon dus dan moesten wij haar tillen haha. Die trapjes snapte ze totaal niet.
Ik wil echt al super lang een keer gaan zwemmen met mijn oudste hond. Ze is vrij bang voor water en wil een keer gaan zwemmen zodat ik haar kan ondersteuen (ipv in een bos waarbij ze er zelf in moet lopen). We gaan eind september met onze hondenclub dus ik ben erg nieuwsgierig hoe ze het gaat doen. Dat is dan ook meteen de eerste keer dat we met onze pup gaan zwemmen =D
Vrouwtje van Didi (JRT, 2007) en Lana (beagle, 2012)
ikkeonline schreef:Ik wil echt al super lang een keer gaan zwemmen met mijn oudste hond. Ze is vrij bang voor water en wil een keer gaan zwemmen zodat ik haar kan ondersteuen (ipv in een bos waarbij ze er zelf in moet lopen). We gaan eind september met onze hondenclub dus ik ben erg nieuwsgierig hoe ze het gaat doen. Dat is dan ook meteen de eerste keer dat we met onze pup gaan zwemmen =D
Wat handig dit topic
Ik lees het dorpskrantje nooit, dus ik mis altijd wanneer het hondenzwemmen is in de windas.
2 sept dus...leuk.
Ik ga met Mica en Jop, misschien vinden ze het wel leuk om samen met mij te zwemmen.
Sanne!! schreef:Helaas Sanne hij is waarschijnlijk 9 september vaam 5 tot 7 maar de poster is onderweg.
Ik heb het zelf niet georganiseerd hoor
Oewww dan kunnen we misschien wel iets regelen! Ik moet tot 5 werken in Rooi, dus als iemand met de honden naar Rosmalen kan komen, dan kan ik ook mee! Dat moet te doen zijn! #NoteertInHaarAgenda! #OHastagsWerkenHierNiet