Mocht Baco iemand bijten, dan ligt het helemaal aan de situatie, ws zou het dan mijn schuld zijn omdat ik niet goed heb opgelet en zijn signalen miste, of omdat ik hem in een onmogelijke situatie hebt geplaatst.
Hemelen gaat hij dan niet, of hij moet in beslag worden genomen, dan laat ik hem liever zelf een spuitje geven.
Ik heb een Kaukaas, ws een van de beste waakhonden die er is

waarom, ik viel als een blok voor het ras
Dat ze groot, koppig en eigenwijs, geen will to please hebben, nam ik allemaal op de koop toe.
Hij is nu 5.5 jaar en af en klaar, zoals hij het nu doet is het helemaal goed, ik kan gewoon met hem wandelen, hij is niet vergeten dat hij een waakhond is en mij moet beschermen, maar zijn lat ligt zo vreselijk hoog, dat hij alleen zou ingrijpen als ik serieus bedreigt zou worden, dat heeft heel veel trainen gekost maar dan heb je ook wat.

Ik los altijd alles op voor Bacootje en dat heeft hem een zeer stabiele hond gemaakt, die helemaal relaxed is
Hij kan ook goed met kinderen, ook al heb ik die zelf niet, heb regelmatig buurkinderen die een stukje meewandelen of aan de deur komen vragen of Baco thuis is
Ik zeg hiermee niet dat je iedere hond kan 'maken'zoals je zelf wilt, maar bij Baco is het goed uitgepakt, staat er misschien wat raar maar weet het niet beter te omschrijven.