Hier een paar foto's van wat katten van mij.
Dit is Nicky

Dit is Kelsey

Dit is Lieffie, zwerfpoesje

* * *
Dit is Milan, zoon van Lieffie

Moderator: moderatorteam

Dank je wel Gon, de bovenste twee, Nicky en Kelsey, zijn Noorse boskatten. Ze zijn broer en zus met ruim 2 jaar leeftijdsverschil. Ik had er nog eentje, een halfbroer van hen, maar hij is helaas te jong overleden (bijna 9 jaar).Gon schreef:Wat een mooie poezelsWat is het voor ras, die twee bovenste? Die foto van lieffie is wel heel lief
![]()

Die zijn inderdaad groot en zo groot als ze zijn zo lief ook, eigenlijk liever, haha. Milan is een ondeugd, hij is nu ruim een jaar oud.Elly* schreef:Wat een prachtige katten. Dat schattige grijze snorretje van Milan. die 2 bovenste zijn groot, of niet?

Dank je wel Lijn, ja, die mis ik echt, zo groot als hij was, zo'n sul ook, en dan in de goede zin van het woord. Hij was ongelooflijk lief en makkelijk, lag gewoon op zijn rug, languit, op je schoot. En hij was ook prachtig om te zien. Prachtig karakter en prachtige looks.lijn schreef:Ooooh daar zijn ze! Geweldig mooi! En Silas was inderdaad een plaatje! Ik kan me voorstellen dat je hem nog zo mist alleen al om de mooiigheid

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteJa, Nicky is dat, zo'n schatje, echt, toen ik een foto van hem zag bij de fokker was het echt liefde, ik was op slag verliefd en dat ben ik nog steeds. Heerlijke kater (ex) een grote superschat is hij.Ptje schreef:Móóie poezels, vooral die eerste vind ik zo'n sprekend koppie hebben, net alsof er met kohlpotlood een lijntje is getrokken langs de ogen

Ze lijken inderdaad veel op Coons, die ik overigens ook prachtig vind. Coons zijn over het algemeen wat groter en ze hebben meer die pluimen. Bij de Noor zie je dit soms ook wel maar bij de Coon vaker.Ariane schreef:Ze zijn prachtig, en wat lijken die Noorse boskatten toch veel op Coons vind ik

Ze zijn ook prachtig zowel de Coons als de Noren, Siberische vind ik overigens ook erg mooi.Ariane schreef:Echt prachtig!!
Ik ben stom toevallig aan Nikita, de Coon gekomen.
Ik het begin vond ik haar een beetje eng; die ogen en hoe ze kijken.....
Nu ben ik stapel met haar.
Prins, de rode htk in mijn onderschrift, is vandaag een week geleden ingeslapen en in mijn ogen ook door een fout.
Er wordt nu sectie verricht.
Hij was pas 17 maanden![]()
Hoe oud is Silas geworden (misschien heb ik eroverheen gelezen)?

Leuk! Foto's ook?mim schreef:Prachtige katten!!! Zelf heb ik 2 coons!

Haha, ja dat ken ik.brennie schreef:En ja, die ogen, ik vind het prachtig maar ze kunnen kijken hè, ik heb het hier thuis ook gehad hoor dat mensen zeiden die aai ik maar liever niet, ik zei, och gewoon doen hoor, ze zijn superlief, zit geen kwaad in, ze lopen liever weg als ze iets niet fijn vinden of ondergaan het maar vallen niet uit of aan. Echte schatten. Maar ondanks dat ik dat dan zei of zeg zie je toch soms een terughoudendheid.