Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Shima schreef:Die grijze is mooi zeg! Wat is het voor een ras?
Het is geen ras, maar een kruising. Volgens mijn nicht heeft de buurman een grijze kater (blauwe rus of een britse korthaar) maar wat dat is is haar een raadsel. Ook is Gijs gemarmerd maar dat komt vast bij zijn moeder weg. In ieder geval vind ik het zelf ook een hele speciale kleur
Och wat een lief stel, maar dat is erg snel zeg zo gauw aan elkaar gewend. Het klikt heel goed zo te zien. Leuk! En die kleine is erg mooi, maar ik vind die grote wel een hele lieve blik in de oogjes hebben, is het een kroelkont?
Annedee schreef:Och wat een lief stel, maar dat is erg snel zeg zo gauw aan elkaar gewend. Het klikt heel goed zo te zien. Leuk! En die kleine is erg mooi, maar ik vind die grote wel een hele lieve blik in de oogjes hebben, is het een kroelkont?
Co is inderdaad een kroelkont Zijn broer Sjoerd was een ander verhaal, als Co was overleden in plaats van zijn broer Sjoerd (Sjoerd is overleden aan tumoren in zijn darmen) dan had ik nooit aan een kitten gedacht. Co is daarentegen veel liever en gemoedelijker en wanneer wij logeekatten hebben maakte hij altijd de kamerdeur open om te kijken wie daar nu zat want hij wist feilloos dat daar een logee zat
Heerlijk! hier had je niet zo gauw op durven hopen.
Co heeft Sjoerd vast heel erg gemist. Wat kijkt hij innig tevreden met kleine Gijs zo in z'n kielzog.
En Gijs is prachtig