Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Duimen gevraagd (Update 1-8) Gaat niet goed

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

hambra
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling retriever

Re: Duimen gevraagd (Update 1-8) Gaat niet goed

Ongelezen bericht door hambra »

Wat een vervelende toestand allemaal Monique. Gert-Jan is een hele goede dierenarts, net als Cobien; goed voor honden. Het is een praktijk zonder flauwekul en ze zijn bloedeerlijk. Als ze geen kansen meer zien, zullen ze dat eerlijk zeggen, maar laten de beslissing altijd bij de baas.
Akuna heeft nu de cooljas een aantal keren aangehad en die heeft erg goed geholpen. Je hebt wel een natte vloer, maar de hond is veel minder aan het hijgen. Ik vind het een succes. Helaas is de cooljas nu in een container onderweg naar Australie, dus moet hij het zonder doen. Maar het is zeker de moeite waard om te proberen.
En de ambulance: ook goed te spreken of waren dat heksen en trollen dit keer?

Succes en dikke knuffel voor Shendor

Inge
hambra
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling retriever

Ongelezen bericht door hambra »

Wat een vervelende toestand allemaal Monique. Gert-Jan is een hele goede dierenarts, net als Cobien; goed voor honden. Het is een praktijk zonder flauwekul en ze zijn bloedeerlijk. Als ze geen kansen meer zien, zullen ze dat eerlijk zeggen, maar laten de beslissing altijd bij de baas.
Akuna heeft nu de cooljas een aantal keren aangehad en die heeft erg goed geholpen. Je hebt wel een natte vloer, maar de hond is veel minder aan het hijgen. Ik vind het een succes. Helaas is de cooljas nu in een container onderweg naar Australie, dus moet hij het zonder doen. Maar het is zeker de moeite waard om te proberen.

Inge
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

hambra schreef:Wat een vervelende toestand allemaal Monique. Gert-Jan is een hele goede dierenarts, net als Cobien; goed voor honden. Het is een praktijk zonder flauwekul en ze zijn bloedeerlijk. Als ze geen kansen meer zien, zullen ze dat eerlijk zeggen, maar laten de beslissing altijd bij de baas.

Inge
Michel reed, samen met een mannelijke collega, van mijn leeftijd denk ik.
Goeie gozers!
Ik heb van Allison een koeldeken geleend, en die in zijn mand gelegd. Daar gaat hij wel op liggen. Als ik hem op de grond leg gaat meneer er niet op liggen.
Gert-Jan is inderdaad een fijne kerel. Cobien ken ik niet.
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”