Gaaf wel die Molukken kaketoe! Die hebben wij helaas niet meer
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Papegaaienopvang Veldhoven
Moderator: moderatorteam
-
Ήυs
Re: Papegaaienopvang Veldhoven
Waarom is die Rosé kaketoe nou weer sneu?
omdat hij kaal is? En plukt?
Dat betekent niet dat ze sneu is hoor
- Judith&Jayla
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jayla: nova scotia duck tolling retriever, Masha en zaza : maltezers
Wat een prachtige foto's!! en een vogel die zich kaalplukt is niet gelukkig! dat is duidelijk!
waarschijnlijk is ie gered dat ie nu daar zit en is het te hopen dat alles weer mooi aangroeid.
waarschijnlijk is ie gered dat ie nu daar zit en is het te hopen dat alles weer mooi aangroeid.

-
Ήυs
Waarom is ze dan niet gelukkig? Dat plukken gaat nooit meer over hoorjuudjepuudje schreef:Wat een prachtige foto's!! en een vogel die zich kaalplukt is niet gelukkig! dat is duidelijk!
- Judith&Jayla
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jayla: nova scotia duck tolling retriever, Masha en zaza : maltezers
nee, maar dan is het toch nog wel een sneu-erd als het dus zo erg is geweest dat ze zich een keer helemaal heeft kaal geplukt

-
Tulp
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerboel
- Aantal honden: 0
Geen boerboels meer? 
* * *
People say that money cannot buy you happiness..............
but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
-
Tulp
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerboel
- Aantal honden: 0
Ze zijn er ook niet meer denk ik, want de eigenaar van de boerboels is geen beheerder meer heb ik begrepen.Nanna schreef:Niet toen wij er warenTulp schreef:Geen boerboels meer?
* * *
-
Ήυs
Maar dat betekent niet dat hij nu nog sneu isjuudjepuudje schreef:nee, maar dan is het toch nog wel een sneu-erd als het dus zo erg is geweest dat ze zich een keer helemaal heeft kaal geplukt
- *Esther
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ze zijn prachtig!!
Hier in t tuincentrum zitten er twee in een kooitje, moet altijd even bij ze koekeloeren maar voel altijd medelijden met ze. Zit je daar in zo'n ieniminiehokje...
Ze zullen daar een hoop goed werk doen voor al die sneue mensen die ze zo nodig willen houden in huis
Hier in t tuincentrum zitten er twee in een kooitje, moet altijd even bij ze koekeloeren maar voel altijd medelijden met ze. Zit je daar in zo'n ieniminiehokje...
Ze zullen daar een hoop goed werk doen voor al die sneue mensen die ze zo nodig willen houden in huis
- Terre
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner sennen
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Die zonparkieten blijven bij mij favoriet, zulke mooie kleuren! 
- *tweety*
- Zeer actief
Mooi die tropische vogels,
Ik moet nu 3 wkn werken en dan heb ik nog een weekje vakantie, wil dan graag naar avifauna
Ik moet nu 3 wkn werken en dan heb ik nog een weekje vakantie, wil dan graag naar avifauna
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
moet je zeker naar de roofvogelshow gaan, daar vliegen ook ara's en andere papegaaien mee.. maar ook echte roofvogels.*tweety* schreef:Mooi die tropische vogels,
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Mooie foto's hoor, fijn dat er een goed plekje is waar deze dieren heen kunnen.
- Henry
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 2
- Assie
- Zeer actief
- Contacteer:
Gaaf. Je hebt ze mooi op de foto gezet. En hoe mooi al die verschillende kleuren.
Ik vind het alleen zo jammer dat de meeste van die dieren eerst een vervelend leven hebben gehad vóór ze in Veldhoven terechtkwamen. Ik snap nooit zo goed waarom mensen zo nodig één papegaai/parkiet alleen in een kooitje moeten hebben en er dan haast niet meer naar omkijken.
Ik vind het alleen zo jammer dat de meeste van die dieren eerst een vervelend leven hebben gehad vóór ze in Veldhoven terechtkwamen. Ik snap nooit zo goed waarom mensen zo nodig één papegaai/parkiet alleen in een kooitje moeten hebben en er dan haast niet meer naar omkijken.
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
-
Josee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
- Sekreetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): geen
Nee hoor, elke dag t/m 31 oktober. Ben er toevallig gisteren weer geweest.Nanna schreef:Volgens mij is die roofvogelshow alleen op zondag.jacq1970 schreef:moet je zeker naar de roofvogelshow gaan, daar vliegen ook ara's en andere papegaaien mee.. maar ook echte roofvogels.*tweety* schreef:Mooi die tropische vogels,
Prachtige foto's heb je gemaakt. Verbaas me elke keer weer over al die kleuren die je in 1 vogel terug vindt.