Bailey bv loopt altijd rustig naar de omheining waar een schaap achterstaat om inneens met z'n voorpoten omhoog te springen zodat dat schaap schrikt en wegrent

Bailey staat hem dan na te kijken met z'n tong uit z'n bek

Moderator: moderatorteam
Bailey pikt plastic zakjes uit een keukenkastje en gaat daarmee voor me zitten maar dan om er zeker van te zijn dat hij aandacht krijgtTara schreef:Of de hond het nou echt als plagen ziet weet ik niet, maar mijn honden weten altijd wel dondersgoed hoe ze me aan het lachen kunnen krijgen.
Hun idee van leuke grapjes is om heel sneaky iets te pikken, en er dan pontificaal mee door het beeld te gaan lopen.
Ze staan er nog net niet naar te wijzen van "Kijk eens, heb ik gepikt!"
De grootste lol is dan dat wij zoiets zeggen als "Oooooh, heb je dat gepikt? Geef maar eens eventjes hier".
En dan met zo'n lage, brede kwispel lopen grijnzen!
Als ik m'n gezonde verstand gebruik zou ik zeggen: Nee.dicyvo schreef:Ik vraag me af of een hond doelbewust kan plagen en daar achteraf lol om hebben?
Bailey bv loopt altijd rustig naar de omheining waar een schaap achterstaat om inneens met z'n voorpoten omhoog te springen zodat dat schaap schrikt en wegrent![]()
Bailey staat hem dan na te kijken met z'n tong uit z'n beken loopt vervolgens rustig weer verder
en herkenbaar!!! Doen die van mij ook.Tara schreef:Tara doet dat altijd heel vals met het balletje dat ze van de oudste gepikt heeft.
Voor hem staan, net doen of ze hem niet ziet, even met een schijnbeweging net doen of ze hem laat vallen, en dan snel weer pakken.
En die ouwe maar hoopvol staan kijken, en tegen beter weten in wachten tot hij hem terug kan pikken.
Zó kinderachtig!!!
Tara schreef:Of de hond het nou echt als plagen ziet weet ik niet, maar mijn honden weten altijd wel dondersgoed hoe ze me aan het lachen kunnen krijgen.
Hun idee van leuke grapjes is om heel sneaky iets te pikken, en er dan pontificaal mee door het beeld te gaan lopen.
De grootste lol is dan dat wij zoiets zeggen als "Oooooh, heb je dat gepikt? Geef maar eens eventjes hier".
ja! Luca doet dat net zo!Tara schreef:Of de hond het nou echt als plagen ziet weet ik niet, maar mijn honden weten altijd wel dondersgoed hoe ze me aan het lachen kunnen krijgen.
Doet me denken aan Catootje toen ze klein was. Catootje was een allerschattigst, onschuldig doggenpupje, althans dat leek ze. We liepen (en lopen nog steeds) vaak samen met een oud duitse herder, Kilat. Toen Catootje nog klein was, werd ze af en toe afgesnauwd door Kilat en kwam dan zielig naar ons toe en Kilat kreeg op zijn kop van zijn baasje. Tot dat we zagen wat er vooraf ging aan het snauwen van Kilat, in het langslopen beet Catootje steeds heel venijnig en heel stiekem Kilat in zijn kont of in zijn poten.miekmiek schreef:Miah is veel sneller dan Tom, en ze wil nog wel eens hard rondjes om hem heen rennen en hem daarbij steeds in zijn staart bijten, iets waar Tom een HEKEL aan heeft. Gaat ie staan snauwen, wat Miah alleen maar leuk vind. Bitch dat ze is. T is meer pesten dan plagen eigenlijk....
Tara schreef:Een van mijn honden heeft het nog eens in het heel groot uitgevoerd, ik heb me rot gelachen!Mirella schreef:Tara schreef:Of de hond het nou echt als plagen ziet weet ik niet, maar mijn honden weten altijd wel dondersgoed hoe ze me aan het lachen kunnen krijgen.
En dan met zo'n lage, brede kwispel lopen grijnzen!hier moest ik echt hard om lachen,geweldig!
![]()
![]()
![]()
Op de zandverstuiving waren een paar jongens aan het voetballen, met aan weerszijden twee pionnetjes als doelpaaltjes.
Ik zat daar met een paar andere mensen en honden op een boom in het zonnetje te kijken.![]()
Tara liep zich een beetje te vervelen, en besloot iets voor zichzelf te gaan doen.
In één rechte lijn trippelde ze naar het rechter'doel', pakte een pionnetje op, en liep er mee weg.![]()
Ik heb het niet aangepakt, maar gewoon eens even afgewacht wat er ging gebeuren.
Ze legde het uit het zicht neer, achter de boom waar wij zaten.
De voetballers hadden in het heetst van het spel niks in de gaten, en de hond pikte bij uitblijven van reactie een tweede pionnetje, nu uit het linkerdoel, en liep ook daar mee weg om het achter de boom bij het eerste pionnetje te leggen.
Nog steeds hadden de voetballers niks in de gaten, maar wij zaten allemaal met de grootste lol op die boom toe te kijken.
Ze besloot voor een derde pionnetje te gaan, en toen stond er rechts ineens geen 'doel' meer.
De voetballers staakten hun spel om te kijken waar hun doel was gebleven, en zagen toen ineens een hond gniffelend door het beeld paraderen met hun pionnetje.
![]()
Het was zo grappig, dat blije hondengezicht! "Hahaha, heb ik gepikt! Had je helemaal niet door!" Ze liep nog net niet te schateren.![]()
Gelukkig konden ze er net als wij op de boom wel erg om lachen! En nadat de pionnetjes weer terug gezet waren gingen ze weer verder.
Ja grappigamber81 schreef:wat een heerlijke verhaaltjes! Heb in een breuk gelegen! Vooral omdat we zelf ook zo'n exemplaar hebben, hier is onze Tara de plager en geniet daar erg van hahaha!
pesies!dicyvo schreef:Ja grappigamber81 schreef:wat een heerlijke verhaaltjes! Heb in een breuk gelegen! Vooral omdat we zelf ook zo'n exemplaar hebben, hier is onze Tara de plager en geniet daar erg van hahaha!![]()
Het is natuurlijk gewoon aandacht vragen maar het zo leuk om te zien dat ze door hebben hoe ze een reaktie uit kunnen lokken en die koppen erbij als ze succes hebben