Moest laatst bij de gamma zijn, en toen kwam ik een kersverse nieuwe winkel tegen, strakke inrichting, blijkbaar geheel gewijd aan een nieuw merk honden en kattenvoer. Nieuwsgierig even binnen gelopen en info gevraagd... Ze doen helaas niet aan proefzakjes, en nu een hele zak kopen was me iets te duur, het is nogal prijzig voer. (nou eten de honden hier geen brok, maar de katten wel)
Maargoed, het ziet er allemaal heel stylish uit, maar ik vroeg me af of mensen hier er al eens van gehoord hadden... http://www.mrfishkibble.com/
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mr fish kibble
Moderator: moderatorteam
- dancingdaydream
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
- Aantal honden: 2
- Yosh
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 1
Re: Mr fish kibble
Nog niks van gehoord, maar
Huh wacht wat, TRAINER FITNESS 3 ADULT m/m (middel -grote vegatarische hond) VEGETAL 12.5 KG
Ik snap hier denk ik iets niet.
Huh wacht wat, TRAINER FITNESS 3 ADULT m/m (middel -grote vegatarische hond) VEGETAL 12.5 KG
Ik snap hier denk ik iets niet.
- dancingdaydream
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
Misschien voor de mensen die vegetarisch willen voeren of een hond die "niet tegen vlees kan"? er zijn meer vegetarische merken verkrijgbaar... mijn keuze is het niet..
Ik heb niet van alles de ingredientenlijst bekeken(jammer dat die nou net niet op de site staat), maar bij degene die ik zag was in ieder geval vlees het 2e ingredient.
Ik heb niet van alles de ingredientenlijst bekeken(jammer dat die nou net niet op de site staat), maar bij degene die ik zag was in ieder geval vlees het 2e ingredient.

- Meike
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
Lijkt me een heel gemiddelde brok. Vleesbron: vis, koolhydraatbron: mais vetbron: maisolie verder... zit er plantaardig eiwit nog bij of is alle eiwit van de vis (en de mais die erin zit), zit er gistextract in, zitten er natuurlijke antioxidanten in, zitten er 'bijproducten' in? Helaas geen ingredienten. Maar ook zonder kun je zien dat het geen hoogstaande brok is. Als er wat meer vlees in zou zitten (dat er niet veel vlees inzit kun je zien aan eiwitgehalte) en dierlijke vet dan zou het nog wat kunnen zijn.