Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Je foto's worden steeds mooier, ik ben dol op macrofoto's dus die vond ik het mooist.
Wat voor vogeltje het is? Geen idee, een jonge spreeuw of zo misschien?
Inderdaad worden je foto's steeds mooier. Ik heb onlangs een vrijwel zelfde vogeltje gefotografeerd, maar ben er ook niet zeker van wat het is. Zat aan een bonte of grauwe vliegenvanger te denken, maar toch ook niet. ik weet het niet. ik ga mijn boek eens napluizen.
Dat zou heel goed kunnen. Datzelfde geldt dan ook voor mijn vogeltje. Maar ik was in verwarring gebracht door een medewandelaar die vertelde dat er vliegenvangers zaten. Maar dat kon ik er toch niet helemaal van maken.
kloesje schreef:Ik heb het even aan een collega (vogelfreak ) gevraagd en die denkt dat het een vrouwtje roodborsttapuit is.
Mooie foto's trouwens!
Ok. Ik heb toevallig vandaag hier in de Hazerswoude ook zo'n vogeltje gezien.
weet niet of zo'n roodborsttappuit ook hier voorkomt. die foto is genomen in Belgié.
Ik ben Gewoon benieuwd omdat ik er dan even mijn zinnen op heb gezet. Wel bedankt trouwens voor de complimenten van iedereen en natuurlijk voor het mee denken.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..