Daar heeft hij verschillende actiefoto's gemaakt van verschillende hondenrassen.
Het was erg mooi weer.

Alaskan Malamute

Havanezer

Engelse springer spaniel

Labrador

Shih Tzu mix

Airedale Terrier

Ridgeback

Moderator: moderatorteam
Tara schreef:Als dat een Engelse Springer is, dan ben ik er ook een...jores schreef:mooie foto's, maar die zwart / witte is volgens mij geen engelse springer spaniel
Lijkt mij een Stabijna.
ik drukte me al voorzichtig uitV. ´t Brabantse Bont schreef:Leuk, al die rassen te zien.![]()
Tara schreef:Als dat een Engelse Springer is, dan ben ik er ook een...jores schreef:mooie foto's, maar die zwart / witte is volgens mij geen engelse springer spaniel
Lijkt mij een Stabijna.Haha, precies.
Wat zou het dan kunnen zijn?jores schreef:mooie foto's, maar die zwart / witte is volgens mij geen engelse springer spaniel
Ja, zou ook kunnen.Tara schreef:Als dat een Engelse Springer is, dan ben ik er ook een...jores schreef:mooie foto's, maar die zwart / witte is volgens mij geen engelse springer spaniel
Lijkt mij een Stabijna.
Ans Surfer schreef:@Tamara
Ja.........
V. ´t Brabantse Bont schreef:Dat is écht écht geen engelse springer. Kijk maar alleen al naar de oren..
Maar wat jullie willen.Als jullie het een Engelse Springer vinden, vind ik het ook best.
dan moet het een pup zijn, anders is hij veels te kleinElly* schreef:Ik dacht dat het misschien een Grote Munsterlander zou kunnen zijn?
Inderdaad even naar de eerste foto gekeken, daar kun je de grootte goed zien. Dan zal het wel een stabijna zijn.jores schreef:opdracht aan Ans: ga zondag terug en post of hij komt en vraag wat het is*geintje*