Kenners brandt los a.u.b.

Hij is wat lastig op de foto te krijgen, kan soms gigantisch snel zijn

Enorme sprieten

Vind hem ook best "eng"

Daar gaat ie

Moderator: moderatorteam

Die meeuw had ik weer gewaarschuwd niet mijn enige goudvis in de vijver te gaan barfen[Sandra] schreef:Zolang hij in de meeuw maar geen lekker barfhapje ziet
Eh... veel sterkte ermeeblondie schreef:Heb ik weer een killergarnaal dan

even wat nieuwe uploaden zijn wat duidelijker. Maak ze net en nu liep de garnaal naar mijn boa striata. Ook al zo'n monsterlijk beest om te zienCleva schreef:Is het geen glasgarnaaltje?
Hoe groot?
Maar hebben garnaaltjes scharen? En gaan ze op andere vissen af?Plumeau schreef:De onderste foto is al redelijk duidelijk. Daar zie je die 'knik' in de rug heel goed

Garnalen fotograferen is zeker een uitdaging! Die beestjes zitten nooit daar waar je ze echt lekker kan fotograferen (en als ze het eens wel doen staan net de instellingen niet lekker...) Ik vind dat je hem er goed op hebt gekregenblondie schreef:Maar hebben garnaaltjes scharen? En gaan ze op andere vissen af?Plumeau schreef:De onderste foto is al redelijk duidelijk. Daar zie je die 'knik' in de rug heel goed
Moet zeggen dat ik dit wel geweldig interessant vind en een uitdaging om goed op de kiek te zetten. Juiste manier van fotgraferen en zo![]()
...
Als het een garnaal is, dan is het wel de schrik van mijn aquarium![]()

Mirella schreef:en ga je hem nu laten zitten,of niet?
sas&Billy schreef:Da s een garnaal zoals ze maar garnaal kan zijn. Ik heb ooit een kleine kreeft gehad in mijn visbak. Ik had binnen de korste keer een grote kreeft en heeeeeeel weinig vissen.
Normaal doen garnalen niet veel, ze eten dode visjes en zullen misschien zieke als prooi kiezen maar normaal blijven ze van gezonde vissen af. Ik kweek hier al een paar jaar garnaaltjes, van die rode. Nog nooit aggressief gedrag van gezien.