Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vanmorgen was ik er al vroeg uit en ben naar een mooi natuurgebied gegaan. helaas was er weinig te zien aan dieren en de lucht werd erg donker zodat ik al snel weer naar huis ging. Daarna klaarde het weer op en heb ik de fiets gepakt en ben in de buurt even aan het rondkijken geweest. Ik kwam op het juiste moment om een fuut een visje te zien verschalken.
*Esther schreef:Die Fuutfoto is mooi zeg, net op t juiste moment! Schrik met je toestel eigenlijk? Of was t een nieuwe lens
Ik heb laatst een nieuwe telelens gekocht. De fuut was best een eind weg en met deze telelens en nog veel uitsnijden, heb je toch een beeldvullende foto. Ik ben heel tevreden over de lens, nu nog meer vogels zien Ik krijg weer meer plezier in fotograferen en nu nog weer wat leuke plekken zoeken om mooie onderwerpen voor de lens te krijgen.
_Leonie schreef:Prachtige foto's zeg, ook van de zweefvliegen! Is dat met je macro of telelens?
Vind het lieveheerstbeestje ook mooi, mooi in zijn eenvoud.