De eerste loopsheid na haar nest in 2007, wou ze wel erg graag weer gedekt worden want ze bleef ipv een week, bijna 2 weken " staan" , de loopsheden daarna waren wel weer normaal voor bij Solar. Wel elke keer met een heftige schijnzwangerschap, haar laatste loopsheid was afgelopen maart en de schijnzwangerschap viel die keer mee.
Afijn een paar weken terug begon ze wat vaker te markeren tijdens wandelingen e.d. dus ik dacht , oh nee he even in degaten houden ivm blaasontsteking oid maar verder was er niets anders op te merken
vol energie, eetlust en niet extreem drinken en de reuen hadden ook geen speciale interesse.
Nu waren we een weekje weg zonder honden en gisteren heb ik ze weer opgehaald, ze logeren altijd bij dezelfde persoon en die kent de honden dus erg goed en houdt ze goed in de gaten ( geen groot pension dus oid ), ze had geen bijzonderheden opgemerkt ( en ze fokt zelf honden dus ze had dingen omtrent loopsigheid enzo wel gezien haha )
nu ineens gisteravond, de reuen van het een op het andere moment erg geintereerd naar solar, solar moet er niets van weten, ik zag dat de vulva wel wat opgezet is maar verder geen bijzonderheden.
als ik haar onder haar staart kriebel doet ze wel wat haar staart opzij , maar van de reuen moet ze niets weten.
vanmorgen zag ik wat uitlvloeing, geen bloed, wel rozig , niet helder, maar stonk niet, verder geen koorts of ander gedrag waarneembaar bij Solar.
haar plas zag er ook normaal uit.
kan het zijn dat oudere teven sneller loops worden?
of denken jullie aan wat anders?
als ik straks thuis kom neem ik haar even apart mee op een aangelijnde wandeling om dr even goed in de gaten te houden en neem nog eens haar temp op. ik vind dit maar raar
iemand enig idee ? kan ze na 4 maanden al weer loops zijn? gebeurt dit vaker bij oudere honden?