Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
vandaag gevonden, een straatkatje, een paar weken oud en heeft al een tijdje niet gegeten want was ontzettend mager. Lag in het gras langs de rijksweg te miauwen. Ik vond t er zo sneu uit zien ik heb haar maar meegenomen en ze ligt nu lekker in de bench in de stal bij de andere katten te slapen met kattenmelk en brokjes in schoon gewassen dekentjes.
Haar naam: Viadjero (spaans voor reiziger)
Wat een schatje. Zo hebben wij vorig jaar ons zwervertje gekregen, bijna gelijk met de onze BGS pup. Dat is zo leuk als je ze samen ziet opgroeien.
Dat deze ook maar net zo'n grote sterke kat mag worden als onze boefje.
Groeten van het Spechthorst. A home without a dog isn't a home, it's a house
jelle & syb schreef:Wat een mooie kitten
Veel plezier ermee !
Dankje
van het Spechthorst schreef:Wat een schatje. Zo hebben wij vorig jaar ons zwervertje gekregen, bijna gelijk met de onze BGS pup. Dat is zo leuk als je ze samen ziet opgroeien.
Dat deze ook maar net zo'n grote sterke kat mag worden als onze boefje.
schattig beestje, en goede naam!
(of je hem nou wel of niet goed heb geschreven, want dat weet ik toch niet hihi)
hij boft maar met het nieuwe leven dat je hem gaat geven
Misschien even bij de dierenarts laten nakijken op een chip en dan een advertentie zetten bij de plaatselijke super misschien missen de eigenaren haar wel.
inge1968 schreef:Misschien even bij de dierenarts laten nakijken op een chip en dan een advertentie zetten bij de plaatselijke super misschien missen de eigenaren haar wel.
Dit dus. Ik zou eerst toch even kijken of ze niet toevallig van iemand is. Dat zou wel heel triest wezen.
Het is wel echt een dotje. Fijn dat ze sowieso bij jullie kan blijven.