Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
In Frankrijk zat dit op onze tent, even rustig te vervellen Na de eerste schrik teboven hebben we het eens even een paar uur bestudeerd, hoe hij van rimpelig nat steeds droger werd met grote vleugels, best interessant.
We vragen ons alleen wel af wat het nou voor beest is?
Hier net uit zijn oude velletje
En een paar uur later
Heb nog veel meer foto's maar deze alvast even voor het idee
Geen flauw idee wat het is, wel supermooi op de foto gezet en bijzonder dat je dit proces hebt kunnen bekijken.
Wat ziet die ene vleugel er anders uit, er zit een soort groene blaas op lijkt wel. Die andere is wel gewoon glad.
YvetteJ schreef:In Frankrijk zat dit op onze tent, even rustig te vervellen Na de eerste schrik teboven hebben we het eens even een paar uur bestudeerd, hoe hij van rimpelig nat steeds droger werd met grote vleugels, best interessant.
We vragen ons alleen wel af wat het nou voor beest is?
Hier net uit zijn oude velletje
En een paar uur later
Heb nog veel meer foto's maar deze alvast even voor het idee
LongFields schreef:Geen flauw idee wat het is, wel supermooi op de foto gezet en bijzonder dat je dit proces hebt kunnen bekijken.
Wat ziet die ene vleugel er anders uit, er zit een soort groene blaas op lijkt wel. Die andere is wel gewoon glad.
Ja eerst schrokken we ons dood maar dat beest zat zo stil, was niet echt eng meer. Omdat het die dag regende heeft hij er wel vier uur gezeten, net alsof die vleugels niet wilde drogen met dat weer. Wat die blaas is weet ik ook niet, hebben wij ook al uitgebreid bekeken.
Een andere, paar dagen later, was trouwens met een uurtje helemaal droog en bruin gekleurd maar toen was het ook wel 33 graden.
Kells schreef:Geef je het beestje en de foto's ook door via waarneming.nl ?
Dat is alleen voor nederland wat ik zo snel zie toch? Dit was in Frankrijk (Nyons) en niet echt heel zeldzaam denk ik, aangezien wij er twee in een week op onze tent hadden...
Dat is alleen voor nederland wat ik zo snel zie toch? Dit was in Frankrijk (Nyons) en niet echt heel zeldzaam denk ik, aangezien wij er twee in een week op onze tent hadden...
Zeldzaam zijn ze niet hoor, ik heb gewoon even gegoogled "insecten frankrijk" en dan kom je al snel bij de cicades en krekels uit.
Zeldzaam zijn ze niet hoor, ik heb gewoon even gegoogled "insecten frankrijk" en dan kom je al snel bij de cicades en krekels uit.
Zou anders ook wel heel bijzonder zijn geweest natuurlijk. En aan de herrie op de camping te horen waren ze ook niet met z'n tweeën!
Wat een prachtige foto's!!
Wij hoorden op vakantie in Italie constant deze beestjes. We hebben vaak gezocht om te kijken hoe ze eruit zagen maar nooit gevonden.
Leuk om ze nu toch eens te zien.
Bijzonder om zo'n vervelling proces van dichtbij te kunnen zien.