Nina7865 schreef:Ik geef ook altijd vlees (hondenvlees) voor er bij (s'middags) en sóchtends altijd standaard brokken en in de avond eten ze met de pot mee behalve op maandag want dan is het ongezond-eet dag en eten we meestal friet, poffertjes of pannekoeken. Maar de pup is heel actief, ik geef Bonzo omdat al mijn honden er goed van groeiden, dat het slecht voer is ben ik niet van mening en Royal Canin is inderdaad heel duur en dat kunnen we niet altijd betalen want we mogen per week 100 euro aan de honden uitgeven (privé redenen waarom) dus soms wissel ik af van Royal canin naar Albert heijn brokken vindt mijn Flavia super lekker maar de pup kan dat nog niet hebben.
Er goed van groeien? Ze moeten niet te snel groeien. Vanwege groeipijnen en eerder pijn aan gewrichten.
Sem kreeg eerst ook royal canin, ik dacht dat het goed was. Maar ik vind hem te snel gegroeid. Toen wist ik ook nog niet dat het een slechte brok is.
Voordat ik er weer een discussie van maak. Beide brok vind ik geen goede brok, ik zou het mijn hond nooit meer geven. Sem zit nu op vers vlees, doet het er goed op.
Als hij in het pension is, krijgt hij wel brokken. Dat is van het merk cavom. Daar doet hij het ook goed op,hij blijft zijn glim vacht op houden en krijgt geen prutjes in zijn oog. En op die brok blijft hij ook maar 1 keer per dag poepen. Ieder heeft zijn eigen keus en ideeen over brok en vlees houden.
Ik hou het op vlees.