Willen jullie duimen dat ik spoken zie?
Wil niet meer dat mijn hondjes steeds ziek zijn
Moderator: moderatorteam
Ja echt bah ben je een dag niet thuis.... Lief bedoeld ze zijn extra verwend maar zijn dat niet gewend. Hoor haar darmen ook vreselijk tekeer gaanHutsje schreef:bah!!
oh, daar kan het ook aan liggen. laten we dat hopen, dan is het ms morgen over.Demi schreef:Ja echt bah ben je een dag niet thuis.... Lief bedoeld ze zijn extra verwend maar zijn dat niet gewend. Hoor haar darmen ook vreselijk tekeer gaanHutsje schreef:bah!!
Heb metacloperamide altijd in huis zit te twijfelen of ik het zal geven zodat haar maag wat sneller leegt

Hutsje schreef:oh, daar kan het ook aan liggen. laten we dat hopen, dan is het ms morgen over.Demi schreef:Ja echt bah ben je een dag niet thuis.... Lief bedoeld ze zijn extra verwend maar zijn dat niet gewend. Hoor haar darmen ook vreselijk tekeer gaanHutsje schreef:bah!!
Heb metacloperamide altijd in huis zit te twijfelen of ik het zal geven zodat haar maag wat sneller leegt

Budkes schreef:Hier hijgen, smakken en kwijlen mijn homden ook wel eens én hebben ze ook wel eens dunne ontlasting. Dan hebben ze te veel of iets verkeerds gegeten of ze hebben gewoon een zere maag. Gaat in 99 van de 100 x ook gewoon weer over. Ik zou gewoon lekker gaan slapen en morgen eens zien hoe het met Cujo is. Ik zou er iig nu niets instoppen aan medicijnen. Ook niet omdat ze richting 10 gaat. Blijkt alleen maar uit dat ze best wat kan hebben.
Tegen misselijkheid zorgt dat de maag eerder leeg gaat tegen torsie lees ik net maar bv niet geven bij darmperforatie. Maar daar is geen sprake vanHutsje schreef:ik ken dat niet, wat doet het?

Budkes schreef:Gewoon niet geven. Waarom zou je? Er mankeert haar toch niets ernstigs, er gaan bij mij geen alarmbellen rinkelen door jouw verhaal, dat lost haar lichaam vast zelf wel op.
Gewoon met z'n allen lekker gaan slapen. Slaap geneest net zo hard.
Nou dat heb ik haar uiteindelijk gegeven, want ze vond geen plekje om te liggen en toen na een half uur ging ze slapen.sirene schreef:Heb je geen Okugest ? Als je graag iets wil geven. Ik zou niks geven hoor (maar ik heb niet eens medicatie in huis)
annet l schreef:Ach arm dier ,
is ze nu alweer wat opgeknapt ?
LongFields schreef:Okugest is perfect bij dit soort klachten. Niet direct in paniek schieten hoor Allison, dit hebben onze honden ook wel eens en meestal zijn ze de dag erna gewoon weer de oude, zeker na wat okugest.

TARAKDemi schreef:Deze mooie foto heeft Jes van de week gemaakt van mijn twee allerliefste schatten. Ze doen alles samen, maar eigenlijk dan ook alles. Ze worden ouder en het idee dat ik ze moet gaan missen vreet enorm aan mij, vandaar dat ik mij erg snel zorgen maak als er met een van de twee iets is. Zoals ik al zei, ze doen alles samen. Cujo heeft verder rustig geslapen, helaas is Kenzo degene die het spugen heeft overgenomen![]()
Ze moeten gewoon ophouden met die gekke fratsen en gewoon normaal ouder worden!
Ze zijn nu 9,5 en ruim 9 en ik vind dat ik ook eens recht heb op honden van minimaal 14 jaar!

Ja ik vind ze echt sprekend op elkaar lijken , komt Nina echt niet uit SpanjeRachelleAmericanBulldog schreef:Demi schreef:Deze mooie foto heeft Jes van de week gemaakt van mijn twee allerliefste schatten. Ze doen alles samen, maar eigenlijk dan ook alles. Ze worden ouder en het idee dat ik ze moet gaan missen vreet enorm aan mij, vandaar dat ik mij erg snel zorgen maak als er met een van de twee iets is. Zoals ik al zei, ze doen alles samen. Cujo heeft verder rustig geslapen, helaas is Kenzo degene die het spugen heeft overgenomen![]()
Ze moeten gewoon ophouden met die gekke fratsen en gewoon normaal ouder worden!
Ze zijn nu 9,5 en ruim 9 en ik vind dat ik ook eens recht heb op honden van minimaal 14 jaar!
Kenzo is toch echt net Nina he..alleen een grijzer koppie..het is dat Kenzo uit het buitenland komt maar anders had ik toch zwaar getwijfeld hoor !! beteschap voor de twee oudjes ik duim voor een virusje!!
Dank je wel, Huts gemaakt als ik foto's maak dan staan de duinen er mooi op, maar verder weinig hond ben ik bangJacky schreef:mooie foto![]()
hoe gaat het nu, weer helemaal opgeknapt?