Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat is jullie structuur m.b.t. voeding/wandelen?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Sanner
Zeer actief

Re: Wat is jullie structuur m.b.t. voeding/wandelen?

Ongelezen bericht door Sanner »

Als ik opsta (dat kan 6 uur zijn maar ook half 11) ga ik lopen met de honden en daarna krijgen ze eten. Als we zelf gaan eten krijgen hen daarna ook eten. Tijden verschillen dus wel altijd.
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

In mijn achterhoofd omdat iemand me ooit eens gewaarschuwd heeft geef ik de honden geen eten als ze intensief gerent hebben.
Dan wacht ik met voeren tot ze weer in een wat rustigere staat zijn.
In de ochtend rennen ze flink maar richting huis lopen ze in normaal tempo aan de lijn en zijn ze dan wat rustiger. De bakken staan dan gevuld als we thuis komen en vallen ze direct aan.
De tweede maaltijd krijgen ze dus in de avond maar pas als ze uitgehijgd zijn van de langere wandeling.

In de werkweek krijgen ze dus in ieder geval altijd om 7.45 eten. Maar als ik vrij ben kan dat nogal varieren. Ook afhankelijk van wat ik geef. In de avond ook geen vast tijdstip.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

blondie schreef:In mijn achterhoofd omdat iemand me ooit eens gewaarschuwd heeft geef ik de honden geen eten als ze intensief gerent hebben.
Dan wacht ik met voeren tot ze weer in een wat rustigere staat zijn.
In de ochtend rennen ze flink maar richting huis lopen ze in normaal tempo aan de lijn en zijn ze dan wat rustiger. De bakken staan dan gevuld als we thuis komen en vallen ze direct aan.
De tweede maaltijd krijgen ze dus in de avond maar pas als ze uitgehijgd zijn van de langere wandeling.

In de werkweek krijgen ze dus in ieder geval altijd om 7.45 eten. Maar als ik vrij ben kan dat nogal varieren. Ook afhankelijk van wat ik geef. In de avond ook geen vast tijdstip.
Als ik met ze gefietst heb krijgen ze hier ook niet direct hun eten bijv. maar als ik ze uitgelaten heb wel, dan moeten ze eerst nog een autoritje van 5 minuten maken dus zijn ze al aardig rustig als ze weer thuis zijn.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Het verschilt of ze mee gaat naar mijn werk ja of nee.
Werkdag:
7 uur eten (lotgering) en dan rond 8 uur rent ze rond op een veld. Rond 6 uur zijn we thuis dan krijgt ze eten en word ze rond half 11 uitgelaten (de enige ronde van de dag bedenk ik me net)

Niet werkdag
Eerst uitlaten en dan meteen haar eten. Rond middaguur lange wandeling, dan krijgt ze in avond ene keer voor het wandelen haar eten de andere keer erna.

Met versvlees maak ik mij niet zo zorgen, met een brokkenhond zou ik voorzichtig zijn!
Perry en Noah

Afbeelding
vania
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door vania »

de enige structuur die er hier is, is dat Guapa (die zit binnen, de rest buiten) tussen half 4 en 4 (smorgens) naar buiten vliegt
eten krijgen ze hier 1 x per dag en dat is savonds, maar dat kan makkelijk een keer om 18uur zijn, maar ook gerust om 22uur, net naar gelang ik zin heb om ze eten te geven

wat betreft de maagkanteling, wij hebben een hond verloren aan een maagkanteling en die had niets gegeten, ze had zelfs een vastendag gehad er voor (dus buiten wat snacks geen nrv) haar maag was zo goed als leeg en toch kreeg ze een maagkanteling :(
Afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Hier werd er één keer per dag eten gegeven en dat was na dat ik 's avonds gegeten had. Ergens zo tussen 5 en 7. Yentle wandelde ervoor en erna, Tirsa alleen erna.
baldur
Zeer actief

Ongelezen bericht door baldur »

hier heb ik ook structuur.
bij wolf maar ook bij de maine coons.
wolf laat ik op vaste tijden uit en hij krijgt drie keer per dag op een vaste tijd eten.
ook de maine coons krijgen drie keer per dag op een vaste tijd eten.
in het weekend kan het iets afwijken.
sam2011
Actief
Mijn ras(sen): amerikaanse bulldog
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door sam2011 »

geen, meestal eerst een eind lopen, daarna eten, en op welk tijdstip dat is niet relevant.
2x per dag eten en 4x per dag lopen
a dog is a dog, it isn't a child
patricia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer
Contacteer:

Ongelezen bericht door patricia »

Ze krijgen hier eten na hun 1e en laatste wandeling. hoe laat en/of hoe lang die wandeling is verschilt.
Groetjes Patries
Afbeelding
MissZoef
Actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun kruising & Beauceron

Ongelezen bericht door MissZoef »

niet echt een structuur (qua tijden)
maar wel altijd pas na het wandelen eten ('s ochtends en 's avonds dan) tussen de middag geen eten
Kat1
Zeer actief
Mijn ras(sen): American Akita

Ongelezen bericht door Kat1 »

7.30 wandelen we een klein rondje. Aiko is dan namelijk nog moe, maar wil wel plassen en soms poepen. Hij krijgt dan zijn eerste maaltijd. daarna slaapt hij tot:
11.00/12.20: de 2e wandeling, die is meestal een stuk groter, daarna weer eten.
16.30 is de derde wandeling. ook hier weer een groter rondje, met zo nu en dan lekker rennen op een veldje.
19.00 zijn 3e en laatste maaltijd voor die dag.
20.30/21.00 is zijn laatste wandeling voor die dag.

tussendoor laten we hem nog wel eens op de achterplaats plassen, poepen doet hij daar nooit.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Echte structuur hebben we niet.

Doordeweeks heb ik wisselende tijden maar altijd voor 08:00 uur op.
Dan wandelen we meestal ruim een Uur. Soms maar 30 min.
Dan afhankelijk van hoe laat ik moet werken.
als ik smorgens moet werken lopen we pas rond 15:00 uur weer.
Dan gaat Toots wel rond 12:00 uur even de tuin in. Doet mijn vriend dan.
Als ik smiddags moet werken dan Wandelen we rond half 11 weer, dat is afhankelijk van wat we smorgens gedaan hebben 30 min of ruim ewen uur.Ik werk ook deels aan huis dat doe ik naast het werken in de middag of ochtend wel handig combineren zo.
Dan Lopen we na het eten rond 19:00 uur weer ruim een uur. en rond 23:00 uur ook ruim een uur. Het Avond rondje begint ook wel eens om 22:00 uur of om 00:00 uur.

En op Zondag slaap ik wel eens uit tot 10:00 uur word dan meestal wakker van Toots die dan piept. dan gaat Toots heel snel de tuin in en begint rond 12:00 uur een lange wandeleing van meestal ruim anderhalf uur. meestal langer. dan wandelen we pas na het eten weer. en de avond ronde daarna.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Ikke1980
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ikke1980 »

Geen strucuur, we doen maar wat! Al laat ik JJ om 15.00u voor het eerst uit, het zal hem worst wezen. Ik denk dat ik de meest luie hond op aarde heb (in huis dan). Als ik het waag om hem voor 9u te storen, heb ik een chagrijnige hond. Eten krijgt hij op wisselende tijden 's avonds.
noekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/?
Contacteer:

Ongelezen bericht door noekie »

Geen structuur en elke dag gaat anders.
Ik heb de dagen dat ik werk; de dagn dat ik thuis ben maar milan naar school moet en vrije dagen.
Elke dag is anders en er zit totaal geen structuur in.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Contacteer:

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

dan maak ik verschil tussen mijn werkdagen (3 dagen per week)en vrije dagen.

op werkdagen:

rond 06.45 wandelen naar het veld (in de winter naar het losloopgebied vanwege licht) dan loop ik zo'n uur speel met balletjes en doe zoekspelletjes.
dan loop ik naar mijn ouders(daar ontbijt ik altijd ...ja verwend) als mijn man vroege dienst heeft blijven de honden daar en eten daar dan ook.
als ze bij mijn ouders blijven gaat mijn vader rond een uur of 10 een grote wandeling maken van zo'n twee uur.mijn man haalt ze dan weer op
als ze mee naar huis gaan..gaat mijn man s'middags met ze nar het veld om te spelen
ik ben rond 18.30 uur thuis ..twee tot drie avonden in de week trainen we (agility,GG,flyball en/of ringtraining) op die dagen is het spullen pakken en gaan(uitlaten op de club ook nog hun avondrondje en eten voor ze naar bed gaan)..op de andere dagen krijgen ze hun eten als ik thuis kom...rond 19.30 uur ga ik een uur met ze wandelen of joggen..en rond 22.30 uur nog een laatste plasrondje van 15 minuten.

op vrije dagen...

ik ben rond 07.30 uur op en dan gaan we meestal al een grote wandeling maken (twee uur) daarna eten....dan in de middag even spelen in het veld rond 18.00 uur kleine wandeling 30 minuten dan eten
en een avond rondje
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Contacteer:

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

dan maak ik verschil tussen mijn werkdagen (3 dagen per week)en vrije dagen.

op werkdagen:

rond 06.45 wandelen naar het veld (in de winter naar het losloopgebied vanwege licht) dan loop ik zo'n uur speel met balletjes en doe zoekspelletjes.
dan loop ik naar mijn ouders(daar ontbijt ik altijd ...ja verwend) als mijn man vroege dienst heeft blijven de honden daar en eten daar dan ook.
als ze bij mijn ouders blijven gaat mijn vader rond een uur of 10 een grote wandeling maken van zo'n twee uur.mijn man haalt ze dan weer op
als ze mee naar huis gaan..gaat mijn man s'middags met ze nar het veld om te spelen
ik ben rond 18.30 uur thuis ..twee tot drie avonden in de week trainen we (agility,GG,flyball en/of ringtraining) op die dagen is het spullen pakken en gaan(uitlaten op de club ook nog hun avondrondje en eten voor ze naar bed gaan)..op de andere dagen krijgen ze hun eten als ik thuis kom...rond 19.30 uur ga ik een uur met ze wandelen of joggen..en rond 22.30 uur nog een laatste plasrondje van 15 minuten.

op vrije dagen...

ik ben rond 07.30 uur op en dan gaan we meestal al een grote wandeling maken (twee uur) daarna eten....dan in de middag even spelen in het veld rond 18.00 uur kleine wandeling 30 minuten dan eten
en een avond rondje
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
Astika
nieuw lid
Mijn ras(sen): Westie en Cairn terriër

Ongelezen bericht door Astika »

Voor een rustige wandeling is eten niet zo erg, maar als er lekker gerend en gespeeld wordt dan niet met volle maag. Dit geldt zeker voor grote honden. De kans op een maagkanteling is dan veel te groot.
Ik heb ook geen structuur. Het gaat zoals het mij uitkomt en dat is heel fijn want hierdoor word je niet geleefd door je honden. Mijn lieve dametjes kunnen wel heel verwijtend kijken als het erg lang duurt voordat ze lekker kunnen ravotten. Maar da's terecht!!
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Astika schreef:Voor een rustige wandeling is eten niet zo erg, maar als er lekker gerend en gespeeld wordt dan niet met volle maag. Dit geldt zeker voor grote honden. De kans op een maagkanteling is dan veel te groot.
Ik heb ook geen structuur. Het gaat zoals het mij uitkomt en dat is heel fijn want hierdoor word je niet geleefd door je honden. Mijn lieve dametjes kunnen wel heel verwijtend kijken als het erg lang duurt voordat ze lekker kunnen ravotten. Maar da's terecht!!
Wat er inmiddels uit onderzoeken is gebleken dat dit juist omgekeerd het geval is, juist door rust zouden maagtorsies veroorzaakt worden...
Je moet geen balletje gaan gooien nee op een volle maag, maar als ze gewoon zelf spelen en lopen is er weinig aan de hand.
Zoek maar eens op de info die Inge-O hierover geplaatst heeft of pb haar maar eens.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Hier totaal geen ritme en regelmaat.
Nooit gehad ook.
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Yvet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Pepper, Dwergpinscher x Podenco uit La Línea de la Concepción

Ongelezen bericht door Yvet »

Doordeweeks:

's Ochtends: tussen 8.00 tot 10.00 wandelen
's Middags tussen 13.00 tot 15.00 wandelen
's Avonds tussen 21.00 tot 22.00 wandelen - deze kleine ronde

Hij krijgt 's morgens geen eten ivm niet met volle maag naar buiten (maagkanteling)
Meer van het snoepwerk ivm trainen en ook doordat hij aantal roll-overs "moet" en ook gaat maken - met volle maag is dit verboden ivm maagkanteling. En daarna eten

Tussen de bedrijven door met hem trainen

En zaterdagen kleine ronde en dan klaarmaken en op naar de hondenschool tot aan het eind van de middag.
En daar aantal keren plasrondes

Zondagen ziet er beetje hetzelfde uit als doordeweekse dagen
Hoe je mensen beter leert kennen des te meer je van dieren gaat houden

Kom eens in mijn fotoboekje kijken
viewtopic.php?f=26&t=235201

Afbeelding
Jacq
Zeer actief
Mijn ras(sen): vubara

Ongelezen bericht door Jacq »

8.00 eten. dan plassen buiten.
9.30 begin werken. honden mee, verder slapen in de bus. :-)
als ze moe zijn gaan ze na 1 ronde naar huis, mijn oudje sowieso.
anders nog een ronde lekker mee.
15.30 thuis, slapen!!!
17.00 eten.
22.00 avondwandeling.

dit is doordeweeks. in het weekend: 8.00 eten. 9.30-11.00 naar bos.
's middags spelen in de tuin. 17.00 eten en 22.00 avondwandeling.
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje

Ongelezen bericht door mijke »

Jemig Bunny wat ben jij een ochtendmens zeg :80: Sta je ook zo vroeg op in het weekend?

Hier ook een compleet gebrek aan structuur. Enige dat wel enigszins hetzelfde is elke dag zijn de twee maaltijden. Die krijgt ze 's morgens tussen 10 en 12 en 's avonds tussen 6 en 8.

Op dagen dat ik werk en Oor naar de oppas gaat wandelt ze 's morgens eerst een half uur met mij, dan gaat de oppas vaak nog met haar rennen, en na mijn werk weer een half uur. 's Avonds gaat ze altijd rond 12 uur nog even voor een poep en pies ronde als ik de volgende dag vroeg op meot.

Dagen dat ik vrij ben kunnen echt verschillen van maar 2x per dag een rondje naar het park en 's avonds nog even 'de hoek op gooien' (dat is gelukkig maar heeeeeel incidenteel, en alleen als ze zelf ook een luierdag heeft, als het superheet is bijvoorbeeld), tot 3 of 4 wandelingen waarvan 1 extra lange van 2 a 3,5 uur.

En daarnaast sleep ik haar ook altijd overal mee naartoe. Naar de kringloop, als ik schoenen ga kopen, naar vrienden, bij oud papier wegbrengen, noem het maar op. En als we bijvoorbeeld anderhalf uur langs winkels hebben gesjouwd laat ik de wandeling door het park er wel eens bij zitten, omdat we toch alletwee al uitgeput zijn :P

Ik vind het zelf erg prettig dat we zo weinig structuur hebben wat dat betreft. Ik merk dat Oor zich zoooo ontzettend makkelijk neerlegt bij whatever ik besluit wel of niet te doen op een dag. Heel ver lopen? Prima! Alleen maar luieren? Ook prima! Misschien zit het in haar karakter, maar ik denk ook dat ze er zo makkelijk in mee gaat juist omdat ze toch al geen structuur is gewend. Ik laat het gewoon afhangen van de dingen die ik moet doen, van mijn zin, van Oor dr zin en van het weer.

Oh en het scheelt dat ik Oor erg goed kan lezen dus als ze iets moet zie ik dat direct en staan we binnen 2 minuten buiten, dus ik zal geen wandeling uitstellen als ik zie dat ze moet. Dat is denk ik het belangrijkste, dat je oplet of datgene waar jij toevallig zin in hebt, of dat nou weinig of juist heel veel doen is, niet ten koste gaat van je hond!
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Ik heb wel iets van structuur.

Lobbes eet 3x per dag, na de ochtendronde, de namiddagronde en na de laatste ronde rond 22.00 uur. Ik wandel ook nog tussen de middag met hem, maar dan krijgt hij geen eten.
Lobbes krijgt Carnibest.
abmiS
Zeer actief

Ongelezen bericht door abmiS »

Nee ben totaal structuurloos..
Best irritand al zeg ik het zelf, maar niet irritand genoeg om er iets aan te doen.
Voor zij die aan me twijfelen. Twijfel je meer aan mij dan mij, ik betwijfel het.
Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.
Voor alle mensen die twijfelen, kom je daarmee verder, nee ik betwijfel het.

Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.

- fresku
Semmie
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door Semmie »

We hebben hier niet echt vaste tijden vanwege mijn 3 weekse volcontinu rooster.
Wel gaan we eerst naar buiten voor meneertje schrokop te eten krijgt.
Dan kan ie daarna lekker uitbuiken :)
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Totaal geen structuur. :engel:

05.00 uur - 06.00 uur korte ochtendwandeling

Ergens overdag plakte ik ronde twee en drie aan elkaar. Barça liep dan uren in 't Twiske te kuieren

21.00 uur - 21.30 uur korte Avondronde.
22.00 uur en 23.00 uur krijgt hij zijn eten.
Met alle tijden wordt veelvuldig gesjoemelt. Niets staat vast en dat is voor mij het beste.

Het enige wat vast staat is dat hij 4 keer wordt uitgelaten en 1 keer zijn eten krijgt. :ok:
Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irisz »

Ik heb geen structuur, juist omdat ik niet wil dat de honden zich precies aan een bepaald ritueel gaan vasthouden als ik het eens anders wil doen.
Soms is de eerste wandeling om 6:00 uur, soms om 10:30 uur. Uiteraard pas ik daar wel de avondwandeling op aan.
Ze krijgen hier 2x per dag eten (de puppy's nu 4x per dag nog), 's morgens na de wandeling en 's avonds ergens rond etenstijd (kan ook variëren van 17:00-20:00 uur).
Tussendoor krijgen ze regelmatig een dentastick, bullepees, kauwbot, etc., maar ook dat als ik er toevallig aan denk en niet standaard elke dag of op een bepaald tijdstip.
Over het algemeen loop ik 's morgens een wandeling van 30-40 minuten voordat ik naar het werk/universiteit moet. In de middag loop ik een grote wandeling van ongeveer 1,5 uur. Na het eten nog een rondje van 20-25 minuten en voordat ik ga slapen, mogen ze nog gauw een plas doen op de hoek van de straat.
Volgens mij, hebben ze het zo slecht nog niet. :F:
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

Ongelezen bericht door Antonetta »

Geen echte structuur hier. Als pup Balou smorgens begint te blaffen dit kan tussen 5 en 8 uur zijn, laat ik hem uit. Dan gaat hij met een hapje eten weer de bench in, en ga ik met Mowgli een wandeling maken. De tijden waar ik mij aan probeer te houden zijn hun etenstijden, rond 8, 12 en 6 uur krijgen ze eten, Balou ook nog om 3 uur. Mowgli gaat vier keer per dag uit en regelmatig worden er lange wandelingen met haar gemaakt of gaat ze mee joggen met mijn dochter. Balou moet nog erg veel uit en maakt dagelijks een lange wandeling. Van een vast schema ben ik inmiddels afgestapt.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
Hamster-007
Actief
Mijn ras(sen): Maltezer x Terriër
Klikootje

Ongelezen bericht door Hamster-007 »

Qua wandelen is er tenminste een ochtend en een late avond/vroege nachtwandeling.
Daarnaast is er een late middag/vroege avondwandeling.
Hiernaast mag hij meerdere malen per dag "even buiten kijken" wat inhoudt dat ze naar buiten lopen, een mooie plas doen en dan weer naar binnen lopen.
Qua eten: Er staat altijd een bak met brokjes.
Hiernaast krijgen ze koekjes, stukjes worst, hele stukken vlees van het vrouwtje, likken ze toetjes-schalen uit en ze krijgen voor slapen na de late wandeling een dentastix.
Of de hondjes dan niet modder vet zijn?
Neen. Vraag ons niet waarom niet, maar ze hebben geen grammetje overgewicht.
** Angela **
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door ** Angela ** »

Enige structuur dat ze hier hebben is dat ze op dinsdag en vrijdag vasten, en dat er voor de andere dagen n vast menu hebben( stellen zelf samen )

Owja en als ik smorgens beneden kom is t eerst knuffeltijd met Kenji , dan ga ik naar de wc , en krijgt ze daarna haar pijnstiller.
Zodra ze hoort dat ik de wc doortrek vliegt ze naar de keuken en zit dan met smart op haar pilletje te wachten.

Verder krijgen ze na t eerste rondje een koekje.

Eten is ergens tussen 22.00 en 2.00 , kwartiertje/half uurtje daarna ff plassen voor en dan vliegen ze naar de kennel ( Kenji binnen naar haar bedje ) voor de laatste koek en dan is t bedtijd ;-)

Wandelingen zijn nooit tzelfde , kan lang of kort zijn
Of fietsen, of rauzen op n veld, of n aanlijnwandeling .
Ze weten t nooit

Dat fietsen kan ook midden in de nacht als ik late dienst heb gehad.

Tis dus altijd n verrassing voor ze wat er gebeurd.
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”