Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voor de Rottweilerliefhebbers

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

Eastmoor
Actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 3
Contacteer:

Voor de Rottweilerliefhebbers

Ongelezen bericht door Eastmoor »

Uitnodiging voor de 1e Rottweilerwandeling van de NRC

Met enige trots kunnen we meedelen dat op 14 oktober aanstaande de 1e Rottweilerwandeling door de NRC georganiseerd gaat plaatsvinden, door de inzet van een aantal belangeloze vrijwilligers van de NRC!

We hopen zoveel mogelijk wandelaars en deelnemers te mogen begroeten. Voor de senior- en juniorhonden die niet meer zo ver kunnen lopen is er een korte route. Voor de rest is er een sportieve wandeling gepland. Voor ieder wat wils dus.

Omdat we voor iedereen een leuk presentje hebben na afloop, en we daarom dus wel moeten weten hoeveel deelnemers we te verwachten hebben, dien je je voor deelname in te schrijven via het aanmeldingsformulier. Deze wandeling staat open voor leden en niet leden van de NRC

We hopen een goed visitekaartje te kunnen afgeven als gezamenlijke rottweiler eigenaren! De foto's die gemaakt worden vande wandeling, komen samen met een leuk verslag in het clubblad 4 van dit jaar.

Hoewel we er alle vertrouwen in hebben dat dit een geweldig en gezellig (wandel)evenement gaat worden, willen we voor de zekerheid toch nog evenbenadrukken dat meedoen geschied op eigen risico en de NRC is niet aansprakelijk voor welke vorm van schade dan ook. We rekenen erop dat jullie de loopse teven voor de zekerheid thuislaten, en dat elke eigenaar zijn hond als het moet goed onder appel heeft.

Tot 14 oktober!

Bron

Afbeelding
Sommige mensen hebben een Rottweiler.....wij hebben er drie

Afbeelding
Yosh
Actief
Aantal honden: 1

Re: Voor de Rottweilerliefhebbers

Ongelezen bericht door Yosh »

Tot wanneer kan je inschrijven moet er eventjes over nadenken het is voor mij een uurtje rijden maar klinkt wel erg gezellig.
Yosh
Actief
Aantal honden: 1

Re: Voor de Rottweilerliefhebbers

Ongelezen bericht door Yosh »

Bump of zijn er weinig liefhebbers :lol1:
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”