Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteDan mankeert er wat aan je ogen! Ik zag toch echt een kabouter voorbij rennen.Mirella schreef:??ik zie een rood hekje op bewerkte foto s?
EstherK schreef:Dan mankeert er wat aan je ogen! Ik zag toch echt een kabouter voorbij rennen.Mirella schreef:??ik zie een rood hekje op bewerkte foto s?![]()
@deugenietje: leuk gedaan
Ben je allang gek?deugenietje schreef:EstherK schreef:Dan mankeert er wat aan je ogen! Ik zag toch echt een kabouter voorbij rennen.Mirella schreef:??ik zie een rood hekje op bewerkte foto s?![]()
Gelukkig jij ook al. Dacht dat ik gek werd.![]()
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteDat zou je met Paint Shop Pro inderdaad kunnen doen.Ptje schreef:Ben je allang gek?deugenietje schreef:EstherK schreef:Dan mankeert er wat aan je ogen! Ik zag toch echt een kabouter voorbij rennen.Mirella schreef:??ik zie een rood hekje op bewerkte foto s?![]()
Gelukkig jij ook al. Dacht dat ik gek werd.![]()
Nee nog niet zo gek lang.
Ooooh da's lang niet gek..
Maar alle gekheid op een stokje, je hebt leuke bewerkingen gemaakt van de foto's.
Wat ik me afvraag hé, zou je die foto's ook zo kunnen bewerken dat je altijd het hekje hetzelfde hebt (dus felrood blijft) terwijl de foto's anders bewerkt zijn?
Misschien leuk idee voor zo'n collage op je kamer.