Ga je fijn met je hond naar het strand of zo
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zandvoort:honden ziek door gevonden drugs
Moderator: moderatorteam
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Zandvoort:honden ziek door gevonden drugs

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Sammeke
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Standaard Ruwhaar Teckel
Re: Zandvoort:honden ziek door gevonden drugs
Die hebben zich echt hondsberoerd gevoeld, gelukkig is er geen hond aan overleden 
A Dog can express more with his tail in minutes, than his owner can express with his tongue in hours !
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Lekker dan. Arme honden
Is dit trouwens hetzelfde bericht als wat Demi bedoelde? Zij had een topic geopend dat iets vergelijkbaars gebeurd was op het Erkemederstrand...
Is dit trouwens hetzelfde bericht als wat Demi bedoelde? Zij had een topic geopend dat iets vergelijkbaars gebeurd was op het Erkemederstrand...
- Erwina
- Zeer actief
Nee dat is een ander bericht. Het Erkemederstrand is in Zeewoldeluna2906 schreef:Lekker dan. Arme honden![]()
Welkom Ollie!

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012

- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
"De honden hebben waarschijnlijk hasj of wiet opgegeten, dat ergens op een veldje achter de begraafplaats in Zandvoort-Noord lag. Daar is een gebied waar honden onaangelijnd kunnen rondlopen. Ook staan er bankjes, waar jongeren rondhangen. Waarschijnlijk hebben zij de drugs verloren, denken de hondeneigenaren. De politie en gemeente hebben geen idee waar de drugs vandaan komt."
Ik denk eigenlijk dat een hond toch wel een redelijke hoeveelheid weed of hash moet eten om ziek te worden. Zeker om in coma te raken. Dus ik denk niet dat jongeren dat hebben laten liggen. Die doen al zuinig met een heel klein plukje want ze hebben geen centjes. Dus ik zou nog even doorzoeken als ik de politie was. Wie weet ligt er een zak weed ofzo die iemand wilde doorverkopen, of gedumpt toen er iemand aankwam oid. Of hebben de honden iets opgegraven. Wel erg dat het aan de hangjongeren wordt gekoppeld hoor, dat vind ik niet eerlijk. Okee, ze maken troep, maar laten over het algemeen geen gevaarlijke spullen slingeren op gebroken glas na. Ze roepen maar wat omdat ze het niet weten en dan zeg je gewoon dat de hangjongeren het wel zullen zijn geweest. Niet zo netjes. Je zult er van beschuldigd worden zeg, zou ik heel erg vinden. Niet alle overlast wordt veroorzaakt door jongeren hoor.
O en natuurlijk heel erg voor die honden. Het zijn er ook zoveel! Dus echt wel reden om dat goed uit te zoeken, vind ik. Ik vraag me ook af of ze zeker weten dat het om cannabis gaat. Ze hebben op schiphol toch van die testjes waar ze wat in een buisje doen, even schudden en het krijgt een kleurtje. Weet je meteen wat het is. Dat kan toch ook met ontlasting? Of niet?
Ik denk eigenlijk dat een hond toch wel een redelijke hoeveelheid weed of hash moet eten om ziek te worden. Zeker om in coma te raken. Dus ik denk niet dat jongeren dat hebben laten liggen. Die doen al zuinig met een heel klein plukje want ze hebben geen centjes. Dus ik zou nog even doorzoeken als ik de politie was. Wie weet ligt er een zak weed ofzo die iemand wilde doorverkopen, of gedumpt toen er iemand aankwam oid. Of hebben de honden iets opgegraven. Wel erg dat het aan de hangjongeren wordt gekoppeld hoor, dat vind ik niet eerlijk. Okee, ze maken troep, maar laten over het algemeen geen gevaarlijke spullen slingeren op gebroken glas na. Ze roepen maar wat omdat ze het niet weten en dan zeg je gewoon dat de hangjongeren het wel zullen zijn geweest. Niet zo netjes. Je zult er van beschuldigd worden zeg, zou ik heel erg vinden. Niet alle overlast wordt veroorzaakt door jongeren hoor.
O en natuurlijk heel erg voor die honden. Het zijn er ook zoveel! Dus echt wel reden om dat goed uit te zoeken, vind ik. Ik vraag me ook af of ze zeker weten dat het om cannabis gaat. Ze hebben op schiphol toch van die testjes waar ze wat in een buisje doen, even schudden en het krijgt een kleurtje. Weet je meteen wat het is. Dat kan toch ook met ontlasting? Of niet?
- luna2906
- Zeer actief
haha grapjas, dat weet ik, maar ik bedoelde of Demi misschien de verkeerde plaats had en dat het eigenlijk ging om Zandvoort ipv ErkemederstrandErwina schreef:Nee dat is een ander bericht. Het Erkemederstrand is in Zeewoldeluna2906 schreef:Lekker dan. Arme honden![]()
- Erwina
- Zeer actief
Nee het was ook echt op het Erkemederstrand. Drie honden van een uitlaatservice waren daar ziek geworden doordat ze ontlasting hadden gegeten waar nog resten in zaten. Ik vond het een vaag verhaal in de krant (AD) en ben er vrijdag ook gewoon nog geweest. 
Welkom Ollie!

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Erwina schreef:Nee het was ook echt op het Erkemederstrand. Drie honden van een uitlaatservice waren daar ziek geworden doordat ze ontlasting hadden gegeten waar nog resten in zaten. Ik vond het een vaag verhaal in de krant (AD) en ben er vrijdag ook gewoon nog geweest.
Daar kunnen honden ook flink ziek van worden;een van de honden van een kennis is daar ook door bij de dokter beland en anderhalve dag flink ziek geweest.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- luna2906
- Zeer actief
Ah oké! Dan weet ik dat ook weerErwina schreef:Nee het was ook echt op het Erkemederstrand. Drie honden van een uitlaatservice waren daar ziek geworden doordat ze ontlasting hadden gegeten waar nog resten in zaten. Ik vond het een vaag verhaal in de krant (AD) en ben er vrijdag ook gewoon nog geweest.
Ik heb het verhaal in de AD niet gelezen, kon het niet vinden. Heb je toevallig een linkje?