Moderator: moderatorteam

Het is echt druk qua kittens. Er is al een periode geweest en nu idem. Vanmiddag even snel mijn camera opgehaald en ook gewoon snel fotos gemaakt. Nu heb ik de interne flits gebruikt en merk eigenlijk dat vooral de kittens erg nieuwsgierig zijn wat dat licht is. Ook bij de volwassen katten gebruik ik de flits als het nodig is maar dan meestal een externe omdat zij gaan knijpen met de ogen en dat wil je niet. De meeste reageren niet echt op de flits qua gedrag is mijn ervaringElly* schreef:Wat een ramp momenteel,al die kittens die een baasje zoeken. Ze zijn zo mooi en schattig. Ik hoop dat het voor allen lukt een fijn plekje te vinden. Ik zag er gisteren ook in het plaatselijke asiel wat in de hokjes. die hoefde ik nog niet te fotograferen.
Even een vraagje: flits jij altijd met het fotograferen en zo ja met externe of de interne van je camera? Bij een aantal kan ik er de schaduw van zien.
Ik was bang dat de katten er gek van zouden worden (als je 9 katten in 1 ruimte moet fotograferen zou ik erg vaak flitsen) en heb dus geen flits gebruikt, wat je natuurlijk wel beperkt.
Die twee moeten nog wat wennen aan mensen, je kan ze nu aanraken zonder dat zij alle kanten op schietenbouvierpoedel schreef:Waarom doe je dat nu hier die foto's plaatsen.?
die eerste met die 2 schildpadjes met wit, hebbehhhh
Ik ook niet hoor. Het nest waar Thor (het kitten wat hier woont) werd uit de bosjes geplukt nadat zij daar gedumpt vanuit een auto lagenMarion. schreef:Och jemig, die koppies. Hoe kan iemand dit gewoon achterlaten of dumpen. IK snap er geen hol van.
Hahaha ach er kan toch nog wel meer bijInge O schreef:owwwwwwwwww
maar ik ben ruimschoots voorzien, dank u.
DIE bokshandschoentjes niet nodig...strik welchrico schreef:
Meestal wel omdat zij dan in kennels zitten en als zij achteraan zitten kan je eigenlijk niet anders omdat er ook een verdieping in zit die het flitslicht weer tegenhoud.Elly* schreef:Dank je Whera, mocht ik vaker de katten moeten fotograferen, zal het toch een incidentele kat zijn en niet 25 achter elkaar zoals gisteren. Dan kan ik waarschijnlijk wel de flitser gebruiken dus. Zal dan het kapje meenemen, verzacht het licht in ieder geval iets. Flits je met de externe dan rechtstreeks?

Ik ook, die grijze is echt te leuk!chrico schreef:Heerlijk he, ik word er ook hebberig van hoor
Haha, het plaatsen van kattenfoto's zou verboden moeten worden!twinkeltje schreef:Mijn zoon zegt geef haar een ban het is een hondenforum ,alleen omdat ik zit te staren naar kittens