Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vakantie met paarden

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Mirella
Zeer actief

vakantie met paarden

Ongelezen bericht door Mirella »

ik heb zelf de afgelopen tien jaar geen paard meer van dichtbij gezien.vroeger reed ik paard,had verzorgpaarden maar door een val ben ik er toen helemaal mee gestopt.
deze vakantie stonden er 4 paarden,praktisch in onze achtertuin.2 ervan waren van Jan,een ontzettend leuke man,met veel humor.hij kwam vragen of we een tochtje mee wilden op de paardenkar,dat wilden we wel,we verwachtten een tochtje stapvoets door het dorp,maar obelix bleek een marathonpaard te zijn en we scheurden met 40 km per uur door de bossen.was echt een belevenis.we waren met mijn ouders op vakantie en mijn vader staat het liefst met beide benen op de grond,het is maar goed dat hij dit van te voren niet wist.hij vond het echt wel eng maar achteraf ook heel leuk.
ik heb voor het eerst ook weer op een paard gezeten,Sientje.was leuk had alleen slippers aan,dat was niet echt handig.hier een filmpje van onze tocht,dit was nog maar het begin.mijn vader wist niet wat hem overkwam,daarom hoor je jan aan het eind zeggen hij stopt zo hoor,hij stopt zo haha

ik mocht mennen,ook tijdens de snelle stukken :schrik:
Afbeelding
we gingen ook het water in
http://s616.photobucket.com/albums/tt24 ... 8011_n.jpg
jan wilde mijn naam en foto,ik dacht die heeft een oogje op me haha maar was voor een leuke verrassing
Afbeelding
voor het eerst sinds jaren op een paard
Afbeelding
sientje bedanken voor de leuke ervaring
Afbeelding
mijn kids op obelix,dit was de eerste dag,ik draaide me om en ze zaten op een paard :80:
Afbeelding
Mirella
Zeer actief

Re: vakantie met paarden

Kruimel53 schreef:Leuke foto's! En zo te zien heb je het reuze naar je zin gehad!
Ik zou alleen zelf nooit iemand zonder deugdelijke helm zomaar op een paard zetten.
uhm nee als het gaat om verantwoordelijkheid stond jan niet op nr 1 geloof ik.maar,ik heb dan ook alleen gestapt :lol1:
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Ik race hele paardenevenmenten op het hardst door de bossen op mien peerdje zonder helm cap of wat dan ook. Jaja living on the edge. :schrik: ik vind die slippers een stuk enger, haha

Leuke foto's hoor, mooi extraatje tijdens de vakantie. Leuk zulke mensen. :ok:
Gr. Aniek

Afbeelding
chaos
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door chaos »

Lachen! Ik hoor wat angstig gegiechel...
Afbeelding
Mirella
Zeer actief

chaos schreef:Lachen! Ik hoor wat angstig gegiechel...
haha dat klopt :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”