Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voor mijn afstudeeropdracht ben ik op zoek naar hondenbezitters die een enquete over interesse in en kennis over hondenvoeding in willen vullen. Ik zou het dus echt helemaal geweldig vinden als jullie hierbij willen helpen!
wel een aparte stelling over een 'teveel aan iets in de voeding is slecht voor de hond'... teveel is nooit goed dus enige antwoord kan volgens mij zijn 'eens'. Weet niet meer de exacte stelling...
Schapendrijven, Frisbee, Agility, Flyball, Hoopers en Suppen ze zijn er gek op! Groetjes, Sanne
Ik heb hem ingevuld, maar over samenstelling en wat wel en niet goed zou zijn of ik goed zou vinden, geen flauw idee. Jammer dat je nergens kon invullen dat je het gewoonweg niet weet. Nu heb ik maar wat gedaan.
is het niet gevaarlijk dat je de mensen op de voorlaatste al bedankt (waardoor ze zouden kunnen wegklikken in de veronderstelling dat het klaar is) maar de enquête pas via de daaropvolgende pagina wordt doorgestuurd?
Hier heb ik mij bijna schuldig aan gemaakt! Is inderdaad een beetje verwarrend.
Maar ik heb de enquête dus ingevuld.
Ik ben ook erg benieuwd naar de uitslag...
is het niet gevaarlijk dat je de mensen op de voorlaatste al bedankt (waardoor ze zouden kunnen wegklikken in de veronderstelling dat het klaar is) maar de enquête pas via de daaropvolgende pagina wordt doorgestuurd?
goed dat het nog even neergezet word want ik had dus niet doorgeklikt, nu wel
Schapendrijven, Frisbee, Agility, Flyball, Hoopers en Suppen ze zijn er gek op! Groetjes, Sanne
Pffieuw moest m'n hoofd er wel bij houden.. Halverwege werd de kleine man wakker haha.. ben benieuwd!
Maar zeker een interessante enquête!!
Ben benieuwd naar de uitkomst! Houd je ons op de hoogte?
Pffieuw moest m'n hoofd er wel bij houden.. Halverwege werd de kleine man wakker haha.. ben benieuwd!
Maar zeker een interessante enquête!!
Ben benieuwd naar de uitkomst! Houd je ons op de hoogte?
goed dat het nog even neergezet word want ik had dus niet doorgeklikt, nu wel
Ik ook niet dus Nu nog wel even gedaan.
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012) Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)
It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it