(ik plaats deze oproep namens een vriendin van mij die het voor haar vriendin organiseert, lees verder!!!!!!!
Iedereen is welkom!
Drie weken geleden kreeg onze vriendin (Catherine van Belzen, 43 jaar) te horen dat ze nog ongeveer 1 tot maximaal 6 maanden te leven heeft ten gevolge van kanker.
2 maanden geleden is zij ook al haar moeder verloren aan kanker.
Catherine heeft een eigen kennel en cattery, "Ama-Tsu-Kami" genaamd en fokt en showt Chinese naakthonden met grote passie. Wij willen haar helpen om die laatste maanden die haar nog resteren te kunnen genieten, in plaats van zich zorgen te maken over het bedrag van haar begrafenis, waarvoor ze helaas onverzekerd is.
Met onze gezamelijke hondenvrienden organiseren wij een hondenkeuring voor alle honden (zowel ras als rasloze honden) gekeurd door een officiele FCI-keurmeester, een braderie met vele nieuwe en tweede-hands hondenspullen, agility show/ en nog vele andere hond-gerelateerde dingen.
Al het geld wat we die dag ophalen wordt voor 100% gebruikt om de begrafenis van Catherine te betalen.
Media aandacht zal er zeker ook bij aanwezig zijn.
Wilt u deelnemen aan de hondenkeuring, heeft u vragen of heeft u een goed idee of initiatief, wilt u sponsoren? Of meehelpen? Dan kunt u e-mailen naar info@naakthond.nl
Het evenement zal plaatsvinden in en rondom
Sporthal Genderbeemd, Sterkenburg 616, 5653NP Eindhoven
op 22 juli 2012 van 10:00 tot 16:00
U kunt op het evenement naast het inschrijven van honden voor de keuring ook bijdragen door loten te kopen met kans op leuke prijzen, een mooie nieuwe outfit voor uw viervoeter te kopen, een heerlijk cupcake te komen eten of simpel weg door op de show te doneren.

Bedankt,
Namens Catherine en haar familie
Vandaag woensdag 4 juli slechte berichten gekregen, diverse uitzaaiingen maken haar steeds zieker was de uitslag van de pet scan.
De tijd die ze haar hadden gegeven is dus nu ook aangepast, hooguit enkele weken tot maximaal 3 maanden.
Dus ja we doen wat we kunnen. Heel verdrietig allemaal.
Laten we hopen dat deze dag wat positiefs brengt. Maar het gaat allemaal sneller dan verwacht cray2_sm
Ik had rekeningnummer weggelaten omdat ik het zo als "schooien" vind maar inderdaad helpen alle beetjes blush5_sm
Maar na vraag bij deze:
670055603 tnv A.M.L. van der Veldt te Arnhem.
Iban is NL08INGB0670055603
BIC is INGBNL2A