Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
... Want dat kostte het voorzetlensje voor de camera op mijn gsm. Heb vanavond wat geëxperimenteerd met een glas fris met spa rood (eerste foto) en wat er allemaal in de tuin te fotograferen was (overige foto's).
Het valt niet mee om je telefoon helemaal stil te houden op korte afstand van een miniscuul bloempje of blaadje, zeker niet omdat het ook nog eens waaide, maar voor de eerste probeersels ben ik er best tevreden over:
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Anja schreef:Wat leuk!
Grappig prijsje Waar heb je hem vandaan?
eBay, uit Hongkong. Er zit ook een groothoeklensje bij. En dat alles voor de crisisprijs van 4 euro. Daarvoor is het ook nog daar vandaan hier gekomen.
eBay, uit Hongkong. Er zit ook een groothoeklensje bij. En dat alles voor de crisisprijs van 4 euro. Daarvoor is het ook nog daar vandaan hier gekomen.
Prachtig hè, ik bestel daar ook alles en wordt het nog gratis verzonden ook ik heb een usb gsm lader besteld voor in de auto, 1,- en gratis verzonden vanuit Hongkong
ik ga ook eens voor zo'n lens kijken, ziet er geinig uit
Machie schreef:Zoo, besteld en betaald! Kan ik over 2-5 weken ook zulke foto's proberen te maken
bedankt voor dit leuke idee
Wij hadden ze in 2 weken in huis zo'n beetje. Dus dat valt reuze mee, zeker gezien de verzendkosten.
Ben benieuwd naar jouw foto's als je het lensje binnen hebt. Wel plaatsen hier hè?
Fafo schreef:
Ik durf nooit van zo ver te bestellen, geen idee hoe dat werkt. Ik zou dat ook wel voor mijn iPhone willen!
Voor 4 euro kun je niet echt het schip in gaan toch?
Wij bestellen regelmatig via eBay, en ook vaak uit Hongkong en China, en dat gaat eigenlijk altijd gewoon goed. Anders ben je nog verzekerd via PayPal ook.
Ik heb er 2, de wide angle en de macro. Fish eye vind ik wel grappig voor een keertje, maar daar doe ik verder niks mee dus die set hebben we bewust niet genomen.
Mijn zoon maakt ook hele gave foto's met een iPhone en een voorzet lensje echt heel erg mooi.
Mijn zoon had eerst een beetje spijt van zijn iPhone maar nu hij eraan gewend is en ziet wat voor mooie foto's eruit kunnen komen is hij helemaal om.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Mooie foto's met de mobiel. Leuk zo'n lensje, maakt mooie foto's.
Ik bestel ook af en toe wel eens dingen voor zo'n beetje geld. Eén keer iets van 2 euro, wat nooit aangekomen is, nou jammer hoor.
Verder altijd goed gegaan.