Bij de voerzak achterop staat een aantal gram dat hij mag krijgen bij zoveel kilo dat hij weegt.
Is dat dan dat hij per keer mag krijgen of verdeeld over een hele dag?
Misschien is dit een domme vraag, maar ik weet het gewoon eigenlijk niet.
Moderator: moderatorteam

Daar zou ik erg mee oppassen met een zwaar ras als dit. Groeipijnen hebben ze zomaar.jennifer schreef:Hij krijgt nu specific puppybrokken, die hebben we de eerste tijd speciaal van de dierenarts.
Marjoleine schreef:Daar zou ik erg mee oppassen met een zwaar ras als dit. Groeipijnen hebben ze zomaar.jennifer schreef:Hij krijgt nu specific puppybrokken, die hebben we de eerste tijd speciaal van de dierenarts.
Ik zou hem elke week wegen en het voer ook afwegen, en kijken of hij dan niet te vet wordt.
Een dergelijk ras houd ik ook liever schraal, zeker tijdens het opgroeien.
Liever nog zou ik vers vlees geven inderdaad, maar dat is een keuze uiteraard.

Okefes/lou schreef:Ik voer zelf Smuldier en Lotgering, ook aan de puppen hier...

Oh, nou dan vind ik het meevallenfes/lou schreef:Ligt een beetje aan de grootte van je hond, maar ik betaal voor Lotgering 25 euro voor 18 kilo mee, ik, mijn Labrador (volwassen) eet nog geen pond per dag...

Interessante vraag Jennifer, die heb je vast ook aan de dierenarts gesteld. Ik ben wel benieuwd hoeveel de Specific je per maand kost?jennifer schreef:Okefes/lou schreef:Ik voer zelf Smuldier en Lotgering, ook aan de puppen hier..., zou ik misschien mogen weten wat je per maand betaald aan 1 pup voor dat voer?
Ik weet eigenlijk niet zo heel goed wat duur en niet duur is wat je betaald aan voeding, maar ik betaal nu zo'n 40,00 per maand aan voer.Rosita Compagner schreef:Interessante vraag Jennifer, die heb je vast ook aan de dierenarts gesteld. Ik ben wel benieuwd hoeveel de Specific je per maand kost?jennifer schreef:Okefes/lou schreef:Ik voer zelf Smuldier en Lotgering, ook aan de puppen hier..., zou ik misschien mogen weten wat je per maand betaald aan 1 pup voor dat voer?

Dat is goed om te horenfes/lou schreef:Daar moet je volgens mij zeker mee rondkomen als je vlees gaat voeren.

fes/lou schreef:Ik zal de vraag anders stellen. Als ze jouw eten in een machine gooien, bewrerken en in brokjes persen, eet jij dan nog net zo graag?

jennifer schreef:Dat is goed om te horenfes/lou schreef:Daar moet je volgens mij zeker mee rondkomen als je vlees gaat voeren.. Ik wil dat graag voor hem gaan kopen als dat nog beter voor hem is. Alleen zoals gonnie hier schreef, die gaf haar honden gewoon van begin af aan al volwassen hondenbrokken en die honden zien gewoon net zo goed uit.. Heeft het echt verschil als je ze brokken geeft of vlees?
hier ook lotgering (voorheen Smuldier maar Lotgering is nog ietsje goedkoper en hebben er ook andere dingen bij zoals nekken en penslappen)jennifer schreef:Okefes/lou schreef:Ik voer zelf Smuldier en Lotgering, ook aan de puppen hier..., zou ik misschien mogen weten wat je per maand betaald aan 1 pup voor dat voer?