Woensdagochtend moest ik al vroeg gaan werken, dus de honden bleven in hun benches zitten. Mij was niets opgevallen. Maar toen Paul een uur later beneden kwam trof hij een ravage van lichaamssappen aan! Cena had in de bijkeuken gekotst, geplast, gepoept en er vervolgens door heen gelopen, er in zitten kwispelen en weet ik het wat nog meer. Het zat tegen de muren omhoog, volgens Paul!
De DA gebeld en die wilde Cena toch wel even zien. Ze had een gevoelige buik en wit gekleurd tandvlees. Ze kreeg een spuit tegen de misselijkheid en we kregen pilletjes mee tegen misselijkheid en en tegen diarree.
Toen Paul terug kwam van de DA met Cena had Easy heel haar bench onder gepoept. Ook diarree. En zo gaat het nu al sinds dinsdag. Dan weer Cena, dan weer Easy, dan weer allebei tegelijk. Elke keer als we beneden komen of thuis komen, heeft er wel iemand dunne derrie laten lopen of ergens gekotst... We zijn steeds bezig met uitlaten en oppas regelen, zodat ze de kans krijgen alles buiten te doen ipv binnen, maar dan toch gaat het wel eens mis... Wat een toestand!
Ze zijn wel allebei levendig en eten goed. Rijst, bouillon, uitgekookte kip en brokken.