malinois schreef:crutz schreef:malinois schreef:kan dit suiker geweest zijn? (tekort)..crutz schreef:gisteren op de PH1 keuring is een stb MH ook na de eerste oefening (dus ergens tussen 0900-0930 & niet heel veel inspanning geweest, start vd keuring is meestal of zoeken of springen) ook flauw gevallen en toen ze bij kwam ging ze gal spugen.
Bij deze hond waren ook klinisch hart-longen-temperatuur ook goed, wel is er direct bloed afgenomen voor een volledig & uitgebreid bloedbeeld, daar wacht ze dus nog op.
bij de 2de oefening van de dag al??? denk het niet & denk dat dat ook terplekke al getest is voor de rest vt bloed opgestuurd werd....
maar wrs heeft ze vandaag al de uitslagen retour, dus wordt vervolgd
Dacht misschien zichzelf al vooraf behoorlijk opgefokt? Heb het ooit een keer met speuren gezien, bijna aan het eind van een IPO III spoor, ook 's ochtends vroeg.
Maar ja je weet het toch niet... Ben wel benieuwd...
't was gister ook wel een 'rare' dag qua weersomstandigheden vond ik zelf... temperatuur had ik geen problemen mee maar wel alles er omheen, erg vochtig, heel benauwd, geen wind... etc. Dit in combi met de hoge temperatuur zijn geen fijne omstandigheden natuurlijk.
Ik heb overigens aan mijn eigen honden weinig tot niks gemerkt... die hebben nog lekker gewandeld 2 x op het industrieterrein en zeker niet op de koelste momenten van de dag... Trainen kon ik zelf nog niet met mijn enkel maar de rest van de vereniging heeft wel gewoon getraind gisteravond (tot het begon te onweren).
oke, dat had gekund ja, maar nee, het is tot aan het manwerk een hele rustige relaxte teef (toevallig pas op de koppelwedstrijd waren wij achter haar, dus de hond veel meegemaakt op zo'n dag)