Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
malinois schreef:kan iemand me dit 'spreekwoord' uitleggen misschien?
want jullie bijten allemaal in de beet die voor jullie wordt uitgehangen
Spreekwoord ken ik verder niet.
Maar zoals ik het interpeteer, is ze willens en wetens leugens aan het verspreiden hier op het forum.
Ja, dat denk ik ook. Zal wel een of andere kleuter zijn. Ik kan me niet voorstellen dat een volwassen vrouw dit doet. Echt rellen en stoken. Dat belooft wat voor de toekomst van dit kind. Ik zou niet graag in de schoenen van haar ouders staan.
Cookie; gezellig he en bedankt voor het warme welkom!!
JYBD; what ever just talk to my but because he don't care hahhahahahaha
Pat75; en wat vertel ik dan aan leugens op het forum?
gaga,rusty schreef:Cookie; gezellig he en bedankt voor het warme welkom!!
ik ben wel benieuwd naar de reden waarom je ineens zo bent gaan doen?
als ik bij je berichten kijk zie je dat je in het begin wel normaal deed,of het in ieder geval probeerde..
Even de Nederlandse vertaling??
Ik heb geen idee waar je het over hebt, je engels is ook nog niet al te best, maar dat verwacht ik ook niet van een kleuterschoolleerling,...je hebt nog tijd genoeg om het te leren,...
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.
Even de Nederlandse vertaling??
Ik heb geen idee waar je het over hebt, je engels is ook nog niet al te best, maar dat verwacht ik ook niet van een kleuterschoolleerling,...je hebt nog tijd genoeg om het te leren,...
Jaap; dat moet je dan maar eens je "vrienden" hier op het hondenforum ook maar eens is duidelijk maken over de spreekwoorden
Mirella; voor jou een vraag voor mij een weet hahahhaha.
roompie; je vergeet 1 ding jullie doen net zo hard mee dus wie noem je nu een kleuter? kijk dan maar eerst is naar jezelf whahahahahah
gaga,rusty schreef:Jaap; dat moet je dan maar eens je "vrienden" hier op het hondenforum ook maar eens is duidelijk maken over de spreekwoorden
roompie; je vergeet 1 ding jullie doen net zo hard mee dus wie noem je nu een kleuter? kijk dan maar eerst is naar jezelf whahahahahah
Wat gezellig en toevallig dat de dames Dumb & Dumber er weer tegelijk zijn
gaga,rusty schreef:ik neem me hond bijna altijd mee naar de appie. (als ik in de appie moet zijn wat zelden is)
leg hem binnen vast zodat ik rustig boodschappen kan gaan doen.
maar wat doen heel veel mensen??
ze lopen gewoon naar mijn hond toe zelfs kinderen (de ouders zien dat niet altijd) om hem te aaien.
dan vinden ze het gek als ik bij de kassa sta en ik zie het en zeg er wat van dan krijg ik van die rare blikken van hoezo moet ik er vanaf blijven? dan leg ik alles uit en dan snappen ze het wel, maar dan nog met tegenzin. maar met de kinderen moeten ze gewoon goed uit kijken want je weet het nooit hoe lief een hond ook kan zijn.
dat heb ik niet gezegt lees maar is goed terug want volgens mij heb je een brilletje nodig want je gaat dadelijk dingen verzinnen die er niet zijn zoals veel mensen hier doen omdat ze de helft maar lezen
Vind jij jezelf niet vreselijk onvolwassen? Een vraag stellen waar mensen dan ook nog serieus op ingaan in het begin, enkel en alleen om heibel op een forum te schoppen?
Beetje stom want als je ooit nog een serieuze vraag stelt is er dus niemand die je antwoord gaat geven of het interesseert...
Een hond heeft meer aan een boomstam dan aan een stamboom.
gaga,rusty schreef:Jaap; dat moet je dan maar eens je "vrienden" hier op het hondenforum ook maar eens is duidelijk maken over de spreekwoorden
gaga,rusty schreef:dat heb ik niet gezegt lees maar is goed terug want volgens mij heb je een brilletje nodig want je gaat dadelijk dingen verzinnen die er niet zijn zoals veel mensen hier doen omdat ze de helft maar lezen
Weet je zelf wel wat je hier allemaal neer zet. Op de 1e pagina zegt Booster (je medetrol): niet meenemen want hij heeft de kleine van mij ook al een keer gebeten, en dan geef jij later antwoord: dat klopt, maar dat was maar 1x, dus ga nu niet tegen anderen zeggen dat ze beter moeten lezen, lees jij eerst je reacties maar eens na.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.