Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik ben gister bij een vriendin langs geweest om bij haar paardje te kijken.
heb een paar fotos gemaakt van de paardjes daar en onderweg ook omdat het hier best mooi gebied is.
en onderweg wat koeien
echt hollands , een molen..
Laatst gewijzigd door Chihuahua-paws op 02 jul 2012 21:06, 2 keer totaal gewijzigd.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Ik ben wel benieuwd en dat is geen kritiek op welke stand je de foto's maakt, ik zie bij je exif gegevens dat je binnen een uur op de ene foto van iso 100 naar een andere naar 1600 gaat en ook je diafragma is steeds anders.
Ik heb er eigenlijk een beetje mee zitten spelen omdat de luchten steeds anders werden.
werkelijk waar zondag tussen 16:00 uur en 18:00 uur hebben we hier alles gehad van zon tot onweer.
Daardoor heb ik de witbalans en de iso waardes steeds zitten veranderen.
Ik heb de foto's van de koeien in auto focus geschoten. toen heb ik mijn cam snel uit de tas gehaald omdat ik met de scoot aan het rijden was.
en de molen heb ik ook op die manier geschoten.
Die van de vriendin dat is die donker bruine is een pool.
Die Zwarte is idd een fries.
Die ander was van de stal eigenaresse die ken ik niet die mocht ik gewoon mee schieten.
Ik was voor het eerst op die stal .
Maar die van stal eigenaresse lijkt wel arabier in te zitten.
toots schreef:Ik heb er eigenlijk een beetje mee zitten spelen omdat de luchten steeds anders werden.
werkelijk waar zondag tussen 16:00 uur en 18:00 uur hebben we hier alles gehad van zon tot onweer.
Ik heb de foto's van de koeien in auto focus geschoten. toen heb ik mijn cam snel uit de tas gehaald omdat ik met de scoot aan het rijden was.
Oke, witbalans staat hier altijd op automatisch en iso verander ik wel als het van zon naar bewolkt gaat, maar nooit naar bv 1600, dan moet het wel heel erg somber en druilerig zijn, wel verander ik de sluitertijden en diafragma regelmatig als ik op pad ben.
toots schreef:Ik heb er eigenlijk een beetje mee zitten spelen omdat de luchten steeds anders werden.
Oke, witbalans staat hier altijd op automatisch en iso verander ik wel als het van zon naar bewolkt gaat, maar nooit naar bv 1600, dan moet het wel heel erg somber en druilerig zijn, wel verander ik de sluitertijden en diafragma regelmatig als ik op pad ben.
Ok. Ik snap je. Ik ben een beetje een tut met met name bewegende foto's.
Ik heb zelf altijd de indruk en dat zal wel een tik van mij zijn dat ze net iets scherper worden met iso 1600 de bewegende onderwerpen.
Vandaar zo nu en dan dat ik daar gebruik van maak.
Of als het hard waaid.
Soort van op safe.
Slaat nergens op dat weet ik.
Kells schreef:Leuke foto's! De achtergrond bij die paardjes vind ik iets minder mooi.
Ik zelf ook.
Ik heb er zelfs nog wat af gehaald want het was heel druk , stonden ook witte paaltjes etc. en er hingen hoogspannings kabels boven. de weg erachter.
Ok. Ik snap je. Ik ben een beetje een tut met met name bewegende foto's.
Ik heb zelf altijd de indruk en dat zal wel een tik van mij zijn dat ze net iets scherper worden met iso 1600 de bewegende onderwerpen.
Vandaar zo nu en dan dat ik daar gebruik van maak.
Of als het hard waaid.
Soort van op safe.
Slaat nergens op dat weet ik.
Met je hoge iso gaat wel de snelheid omhoog, maar bewegende onderwerpen zijn voor mij vliegende vogels en dan gebruik ik nog bijna nooit de iso 1600 want dan zit je weer met ruis.
Ik kan ook zomaar vasthouden aan bepaalde instellingen en dan ga ik weer eens terugkijken naar de instellingen en me afvragen waarom ik op bepaalde foto's juist voor die instellingen hebt gekozen, en dan kom ik soms tot de conclusie dat het anders kan
Ik heb een hele tijd gehad dat ik met iso nooit boven de 200 uitkwam, na eens goed naar mijn foto's te kijken hadden ze beter geweest op iso 320 of 400, nou dan dat maar wat vaker proberen en zo blijf je lekker bezig.