Frank is een week weggeweest ivm werk, dus voor de eerste 3 dagen vlees mee, maar daarna durfde hij het niet meer aan qua bewaren, dus werd het brok....
maar daar denkt zijn DSL die ook mee is dus anders over
Moderator: moderatorteam

malinois schreef:slimme hond...
Hier verwacht ik geen problemen, Xito en Xena hebben vroeger op brok gestaan en Xavi krijgt het met speuren als 'eindvoorwerp'/beloning een bakje met brokken.
crutz schreef:malinois schreef:slimme hond...
Hier verwacht ik geen problemen, Xito en Xena hebben vroeger op brok gestaan en Xavi krijgt het met speuren als 'eindvoorwerp'/beloning een bakje met brokken.
Chester is dus nu 5 jaar oud & heeft daarvan zeker 3 jaar op brok gestaan, maar inmiddels vertikt meneer het dus gewoon....

Zo mooi als ze dan hun kop wegdraaien met een blik van: Nee, dank jeAgostini schreef:Ik heb er hier ook zo een, die moet absoluut niets anders hebben dan vlees!
Geen brok, geen snoepjes, helemaal niets!
Ik kreeg, vorig jaar ergens, van een leverancier een nieuw soort natuurlijk bot. Geef het aan Vale waar die man bijstond, Vale nam het zelfs niet aan...
Vale kreeg bij de fokker ook brokken. Eet Chester wel snoepjes/botten enzo? Of moet ie dat ook helemaal niet hebben?crutz schreef:& tot ik hier in huis kwam (& de eerste tijd ook nog) heeft meneer gewoon op brok gestaan, t is dus niet dat hij het niet kent of zo....
Das zeker waarVeenmug schreef:Honger maakt rauwe bonen zoet. Geef toe ze kunnen het lang volhouden maar geen hond die zich zelf laat verhongeren.